Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Väntar tvillingar...
Väntar tvillingar...
... och från sidan...
Min tvillingmage!
Jag syr ju också en del till bebisen i magen. Detta har det blivit de senaste två veckorna!
Min tvillingmage i vecka 32+2
Jag har gått upp 7 kg sedan inskrivningen, är i vecka 31 nu, hur mycket har ni gått upp?
Varför får "alla andra" göra TUL? Jag vill också göra det, är nervös att bebisen ska vara stor även om SFmåttet är normalt, både jag och sambon var stooooora som bebisar.. Men nej, det verkar vara svårt att få genom..
Jag är lite nyfiken på vad ni tänkt att era små ska ha som ytterkläder nu i maj? Jag har köpt en kofta till bebis och små tussar till fötterna
Vecka 33+0 med tvillingar i magen
Projekt lapptäcken till bebisarna avslutat!
Det händer fortfarande en del med magen.. Funderar på hur stor den egentligen kan bli.. Nu börjar den bli rejält i vägen i alla fall.. Boobsen ser nog nästan mindre ut nu än förra veckan, men det beror nog mest på att jag har sportBH på mig idag, då jag inte längre kan ha min vanliga BH - har växt ur den..
Min tvillingmage i v.34+2. Sf mått 42 och bebisarna väger ca 2300 g styck.
Hej tjejer då var man trebarns mamma! Idag i vecka 33+3 föddes hon med akut kejsarsnitt pga placentaavlossning. Allt gick bra och hon är stor och pigg, väger 2800 gram och är 47 cm lång.
Min tvillingmage!