• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Erika 146

Alltså det är verkligen roande att lägga två bilder såhär haha Tungan ute vilken skillnad!
    Magen har verkligen ramlat ner Skrattande

• 87ida

En bild på min "lilla" mage i vecka 36. Får kommentarer hela tiden om att magen är så stor.. håller ni med? Blir så spännande att se vad som döljer sig där inne. Första barnet kollade vi och det blev en tjej men nu vet vi inte :)
  • msemse
    Defeateris skrev 2014-04-07 15:36:42 följande:
    Hmm.. Jag tycker att det ser ut som om magen krympt den senaste veckan.. Skumt..

Jag tycker det ser ut som att magen kanske sjunkit lite... någon därinne förbereder sig kanske på nedkomst ;)
  • Sofaaj
    87ida skrev 2014-04-07 14:04:47 följande:

En bild på min "lilla" mage i vecka 36. Får kommentarer hela tiden om att magen är så stor.. håller ni med? Blir så spännande att se vad som döljer sig där inne. Första barnet kollade vi och det blev en tjej men nu vet vi inte :)
    Jag får ofta höra att min mage e liten, o ändå e du tre veckor före mig:) så nej jag tycker inte att du är stor:)
  • körsbär01
    Hmm.. Jag tycker att det ser ut som om magen krympt den senaste veckan.. Skumt..

jag tror oxå att din mage har sjunkit lite!
  • snorkan

Kanske tröjan gör att du ser mindre ut, Du Skulle haft samma

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!