• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • isabellas

Vecka 34, shit vad fort det går nu! Mår än så länge superbra, visst känner jag mig tjock och tung men det är ju svårt att komma ifrån ;)

• Olinda
    Nawifa skrev 2014-04-02 15:29:36 följande:
    Ja lite kluvet är det eftersom vi redan vet nu att hon kommer behöva cpap sond och kuvös men samtidigt då har vi kommit över gränsen för allvarligt prematur. Denna vecka klarar sig barnen oftast bra i. Men jag känner mig lite snuvad på graviditeten det var ju nu vi skulle boa men istället så panikköper mannen kläder i strl 44 och vi tvingas bo här tills bebis är fullgången och kan andas själv.. Men vi gör det bästa av situationen, nu klockas värkar :)

Lycka till med allt!!
  • Högskola

Isabellas, vilken nätt och behändig mage!! Min är också rätt liten (men ligger ändå i mitten av de där kurvorna) å jag håller tummarna för att der håller i sig.

• maribel
    Isabellas: vi är i samma vecka och så´n skillnad. Ser skönt ut med en så´n smidig mage.

• Nawifa

Hej tjejer då var man trebarns mamma! Idag i vecka 33+3 föddes hon med akut kejsarsnitt pga placentaavlossning. Allt gick bra och hon är stor och pigg, väger 2800 gram och är 47 cm lång.

• körsbär01
    Nawifa skrev 2014-04-03 21:21:34 följande:
    Hej tjejer då var man trebarns mamma! Idag i vecka 33+3 föddes hon med akut kejsarsnitt pga placentaavlossning. Allt gick bra och hon är stor och pigg, väger 2800 gram och är 47 cm lång.

Åå men harregud vilken sötnos! Massa grattis och vad skönt att allt gick bra. Bra storlek på henne ändå :) all lycka till
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!