Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej tjejer då var man trebarns mamma! Idag i vecka 33+3 föddes hon med akut kejsarsnitt pga placentaavlossning. Allt gick bra och hon är stor och pigg, väger 2800 gram och är 47 cm lång.
Första bebisen i den här tråden! Vilken sötnos! :D
Kunde bara inte motstå att tröstshoppa lite idag när jag mådde kass.. Så nu väntar jag hem coolaste mammatröjan ever..
Hej tjejer då var man trebarns mamma! Idag i vecka 33+3 föddes hon med akut kejsarsnitt pga placentaavlossning. Allt gick bra och hon är stor och pigg, väger 2800 gram och är 47 cm lång.
Nawifa, vilken fantastiskt vacker bebis! Nog för att alla bebisar är söta men den där lilla guldklimpen va det något extra med!
Medan några av oss nu börjar få bebis är jag nöjd att ha första projektet klart - omgjort skötbord. Målat och bytt ut handtagen mot knoppar. Originalet är ett IKEA Leksvik skötbord som jag fixat iordning.