Inlägg från: Erika 146 |Visa alla inlägg
  • Erika 146

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Rolig tråd, hänger på här jag med Skrattande  Laddar upp en bild från mobilen sen då jag inte har några på datorn.

• Erika 146

Oj glömde ju skriva att jag är i v25+4 Oskyldig

Vissa dagar känner jag mig stor som ett hus och allt är jobbigt andra dagar känner jag mig riktigt fin och är piggg och glad. 
    Nu ser jag först och främst fram emot, med skräckblandad förtjusning, en tur med övernattning till Ullared om två veckor för de sista inköpen..
    har en lagom lista som jag ska försöka hålla mig till Guld i mun 

• Erika 146

Har hört/läst nånstans (länge sen nu) att man ska ha koll på bebisen genom att känna av om den rör sig mindre eller nåt. Kommer ju inte riktigt ihåg hur det var men från när ska man det och vad menas med mindre? Tycker det är lite olika dag till dag...

• Erika 146

Tack lillarnold är inte heller speciellt orolig, vet ju ungefär när på dagarna det är action även om det är lite olika mycket. Hoppas och antar att man känner när/om nåt inte är som "vanligt".
    Vet alla här inne vad ni bär på eller har någon, precis som vi valt att inte veta ? ð???

• Erika 146

Jag eller svärmor köpte oxå den i turkos! Jättesöt! Men har redan beslutsångest vad som ska med i bb väskan, ska man ta flera ombyten av både stl50 och 56?? Hur har ni tänkt?

Fy vilken tragedi Fördärvad! Hemskt ledsen för er skull.. :'(

• Erika 146
    EMTP skrev 2014-02-21 21:34:42 följande:
    Vi ska stanna i tre dagar på BB. Jag och lillen iaf, pappan lär ju få åka hem. :)

Så det blir nog ett antal ombyten vi tar med. Man vet ju aldrig hur mycket de bajsar eller kräks...
    Hmm, du har så rätt... Min lilla väska kommer förmodligen förvandlas till megasize reseväska med hela babygarderoben där i.. hahahah min sambo kommer bli galen! Skrattande 
  • Erika 146

Jag är väldigt nöjd att vi inte kollade kön, vi ville gå emot strömmen  då alla vi känner tagit reda på det och många förväntade sig att vi oxå skulle det...
    Helt ärligt kom inte ens tanken på kön på rul, var så sjukt fascinerande bara att få se bebis röra sig därinne! Blev nästan ställd när hon frågade om det var nåt mer vi ville veta Glad 
    Men vissa dagar undrar man ju såklart och nyfikenheten finns ju där hela tiden.

vad kallar ni era magar och pratar ni mycket med bebis?

Vår heter för det mesta bulan eller krypet men när jag pratar med bebis blir det "vad gör du därinne bus/lilla kryp", pratar iaf ett par ggr om dagen när det är livat och stryker/känner på magen.
    Det kanske är mycket sånt för mig som väntar första oxå, allt är nytt, spännande och fascinerandeSolig

• Erika 146
    Echinacea skrev 2014-02-21 22:25:20 följande:
    Vi kalkar magen/bebis Lycka, vilket har gjort att vi nu överväger att döpa henne till det.
    Mer passande namn finns nog inte Glad Jättefint!
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!