Inlägg från: körsbär01 |Visa alla inlägg
  • körsbär01

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Vad fina bilder ni lägger upp på bebisar å magar. Är allt bra avundsjuk då min mage inte alls är så stor. Är i v 19 nu å de är inte ,mkt som putar ;) kul med ett forum med mkt bilder :)

• körsbär01
    Maroschka skrev 2014-01-09 17:09:35 följande:
    20+0 idag

Åå vad fin, vill också ha sån mage!! :)
  • körsbär01
    Kurrydutt skrev 2014-01-12 15:24:17 följande:
    Är bara lite nyfiken. Ni behöver inte svara om ni inte vill. Men hur länge försökte ni bli gravida (om ni ens försökte) innan ni lyckades. Var det lätt eller tog det lång tid? Berätta gärna lite om ni vill :) Jag undrar för jag hade själv ganska svårt att bli gravid. Vi försökte i två år utan resultat o började utredning efter ca ett år. Visade inga fel på oss men det gick ändå inte. Genomgick en operation där dom "renoverade/spolade ur" min livmoder. Tre månader efter operationen fick vi erbjudandet att prova insemination och som ett mirakel så gick det på första försöket :D Nu sitter jag här i v 25 med en sprattelgubbe i magen o lyckan är obeskrivbar <3

Första barnet, första försöket. Blev gravid på en gång. Nojjat övervdet mkt att det gick så fort. Tänkt under många veckor, att jag får säkert missfall för så här lätt kan de inte gå. Men njuter för fullt och på toradag är jag i v22 :)
  • körsbär01
    pilen01 skrev 2014-01-14 20:08:10 följande:
    I dag var vi på 3D ultraljud och fick veta att vi väntar en liten tjej!

Häftigt med 3D. Får man fråga vad de kostar?:)
  • körsbär01

Gör ett nytt försök.. finns det någon här inne som kan ladda upp bilder via mobilen? Eller måste man in på datorn? Försökt flera gånger från mobilen men ingenting händer. Tacksam för svar!!

• körsbär01
    pilen01 skrev 2014-01-14 22:57:00 följande:
    Ja, vi var väldigt nöjda med kvalitén och det vi fick se! Vi betalade 1300 kr.

Grattis föresten till tjejen!! Ok kan det vara värt. Vi har nog Göteborg som närmsta stad som gör i 3D
  • körsbär01

Jag har fl appen. Det funkar men bilden kommer åt fel håll :D[/quote] Tack för svar! Ok ska nog ladda hem den appen då. Bättre bild på sidan än ingen bild alls ;) hehe

• körsbär01
    Baby Doll skrev 2014-01-15 20:32:09 följande:
    Jag åkte in till förlossningen då i söndags pga. tryck neråt och sammandragningarna. Dom beodrade mig att få långtidssjukskrivning. Jag tar ju progestoron för att hålla min tapp hård och stängd, men den har förkortats från 4,5 cm till 2 cm...? Imorgon ska jag till läkaren. Suck! Hur lätt är det med 5 småttingar varav jag är mammaledig med 1 åringen? www.mybabydolls.blogg.se

usch vad det inte lät roligt för dig med det beskedet, svårt att va still och vila också med fler barn hemma. Vad är du i för vecka nu?
  • körsbär01
    snorkan skrev 2014-01-16 07:58:35 följande:
    Nu då!

Titta vad fin mage! Hur gjorde du snorkan? Jag har med försökt men går inte alls...
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!