Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Jag eller svärmor köpte oxå den i turkos! Jättesöt! Men har redan beslutsångest vad som ska med i bb väskan, ska man ta flera ombyten av både stl50 och 56?? Hur har ni tänkt?
Fy vilken tragedi Fördärvad! Hemskt ledsen för er skull.. :'(
Fördärvad: Åh fy... Blir helt gråtfärdig. Kan inte tänka mig något värre än att förlora sitt älskade barn.
Jag är väldigt nöjd att vi inte kollade kön, vi ville gå emot strömmen då alla vi känner tagit reda på det och många förväntade sig att vi oxå skulle det...
Helt ärligt kom inte ens tanken på kön på rul, var så sjukt fascinerande bara att få se bebis röra sig därinne! Blev nästan ställd när hon frågade om det var nåt mer vi ville veta
Men vissa dagar undrar man ju såklart och nyfikenheten finns ju där hela tiden.
vad kallar ni era magar och pratar ni mycket med bebis?
Vår heter för det mesta bulan eller krypet men när jag pratar med bebis blir det "vad gör du därinne bus/lilla kryp", pratar iaf ett par ggr om dagen när det är livat och stryker/känner på magen.
Det kanske är mycket sånt för mig som väntar första oxå, allt är nytt, spännande och fascinerande
Vi kalkar magen/bebis Lycka, vilket har gjort att vi nu överväger att döpa henne till det.
Vecka 30!