• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Mrs Fii

Idag har jag äntligen gjort mina första inköp. Blev så kär i dessa plagg så jag hoppas verkligen de håller i kvalitén. trots sin låga inköpssumma. 
    Antar nog att kläderna jag nu har räcker till i början. Blir det en tjej har jag massor av rosa och lila söta små plagg från dottern med så jag vill inte köpa på mig för mkt. Blir den en pojk får vi nödhandla lite eller skicka mor och farföräldrar att handla hemkomstpresenter.

• EMTP
    Mrs Fii skrev 2014-03-02 18:25:43 följande:
    Idag har jag äntligen gjort mina första inköp. Blev så kär i dessa plagg så jag hoppas verkligen de håller i kvalitén. trots sin låga inköpssumma. 
    Antar nog att kläderna jag nu har räcker till i början. Blir det en tjej har jag massor av rosa och lila söta små plagg från dottern med så jag vill inte köpa på mig för mkt. Blir den en pojk får vi nödhandla lite eller skicka mor och farföräldrar att handla hemkomstpresenter.

Wow! Vad fina! Var hittade du dom?
  • Mrs Fii
    EMTP skrev 2014-03-02 22:32:17 följande:
    Wow! Vad fina! Var hittade du dom?
    På ett ställe strax ovanför Göteborg. Klädkällaren heter affären och är som ett lågprisvaruhus. Märket "bäbis" på kläderna så kanske finns på andra ställen med.

69kr för bodys och byxor st och 89 för pyjamasarna st.

Äntligen i färger jag letat efter
  • förväntansfull2014
    Mrs Fii skrev 2014-03-03 07:44:48 följande:
    På ett ställe strax ovanför Göteborg. Klädkällaren heter affären och är som ett lågprisvaruhus. Märket "bäbis" på kläderna så kanske finns på andra ställen med.

69kr för bodys och byxor st och 89 för pyjamasarna st.

Äntligen i färger jag letat efter

Riktigt snygga å jag gillar färgerna. E dock förvånad att de kommer ifrån Klädkällaren, tycker mest att det är skit de har. Tvätta dem snarast å se så att de inte krymper el blir snea. Hoppas att de är lika fina efter. Man blir ju glad av färgklickarna
  • lillarnold

Vi tog en helsingforskryssning och tjockare på oss rejält haha.. Gick även på en ansiktsbehandling och det var typ det skönaste jag gjort någonsin :p

Efter buffén såg vi ut så här v 27+5 (min karl spänner dock ut sin mage allt han kan och lite till haha)

• lillarnold
    Snowsee skrev 2014-02-28 20:07:50 följande:

Häromdagen sydde jag ett skötunderlägg till skötväskan också. :) phplZzo0C53664.jpg

Vilket härligt, något sånt kanske man skulle roa sig med en helg :)
  • Snowsee
    lillarnold skrev 2014-03-03 12:49:01 följande:
    Vilket härligt, något sånt kanske man skulle roa sig med en helg :)
    Ja, har upptäckt att det är kul att sy!:) idag sydde jag ett överdrag till symaskinen.
  • Mrs Fii
    förväntansfull2014 skrev 2014-03-03 12:37:38 följande:

Riktigt snygga å jag gillar färgerna. E dock förvånad att de kommer ifrån Klädkällaren, tycker mest att det är skit de har. Tvätta dem snarast å se så att de inte krymper el blir snea. Hoppas att de är lika fina efter. Man blir ju glad av färgklickarna smile1.gif
    Ja, jag blev oxå förvånad. Kan meddela hur kläderna blivit efter tvätt. Kanske spretar åt alla håll
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!