• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • snorkan
    Defeateris skrev 2014-02-21 14:49:55 följande:
    Den är mycket exklusiv och fin - köpt på Gekås.. ;) Jag köpte den och en likadan fast med marinblå ränder, kostade 99 kronor.. Love it!

Fan det är ju 75 mil bort, blir en dyr tröja det! ;)
  • snorkan
    EMTP skrev 2014-02-21 17:13:03 följande:
    26+5 (får se om jag lyckas få dit någon bild)

Ja det är problem det där! Jag lyckas inte ladda upp någon bild från varken surfplattan eller mobilen....men från datan går det
  • msemse

Jag känner mig "storleksblind" för jag kan absolut inte se att jag är gravid överhuvudtaget. Min man säger däremot varje dag hur stor och rund min mage är. Det sprattlas för fullt där inne iallafall, så NÅGON bor ju där. 

Jag ser ingen jätteskillnad på de här två bilderna som är tagna med exakt 3 veckors mellanrum... men ja... man blir ju så van vid sin egen kropp så det kanske inte är så konstigt :P

92 dagar kvar nu. 

• Wimsy

Fyndade lite på ICA Maxi av alla ställen. Många fina saker i deras I??Eco-serie.

Det här blir nog BB-outfit, gillar verkligen den vita bodyn med texten "Hello Life"!

• Fördärvad
    Erika 146 skrev 2014-02-21 14:46:50 följande:

Tack lillarnold är inte heller speciellt orolig, vet ju ungefär när på dagarna det är action även om det är lite olika mycket. Hoppas och antar att man känner när/om nåt inte är som "vanligt".
    Vet alla här inne vad ni bär på eller har någon, precis som vi valt att inte veta ? ð???

Vi har valt att inte ta reda på könet, det spelar ingen som helst roll för oss så länge det är ett frisk barn(som stannar hos oss). Vi väntar vårt andra barn, vår son förlorade vi i plötslig oförklarlig spädbarnsdöd tre dagar ung!
  • körsbär01
    Fördärvad skrev 2014-02-21 20:26:32 följande:
    Vi har valt att inte ta reda på könet, det spelar ingen som helst roll för oss så länge det är ett frisk barn(som stannar hos oss). Vi väntar vårt andra barn, vår son förlorade vi i plötslig oförklarlig spädbarnsdöd tre dagar ung!

usch beklagar!! :/ så hemskt. Vi vet inte heller vad det blir, första barnet med bf 28/5
  • Mrs Fii
    Fördärvad skrev 2014-02-21 20:26:32 följande:
    Fy vilken hemsk upplevelse för er fördärvad. Det värsta som kan hända en förälder.

Vi har oxå gjort valet att inte ta reda på kön. Ändå har dem ändrat reglerna här och man får veta på rul om man vill. De som är mest nyfikna är nog folk runt om tror jag. Jag är glad bara allt går bra som du skriver.
  • Defeateris
    Wimsy skrev 2014-02-21 18:44:20 följande:
    Fyndade lite på ICA Maxi av alla ställen. Många fina saker i deras I??Eco-serie.
    Det här blir nog BB-outfit, gillar verkligen den vita bodyn med texten "Hello Life"!
    Åh, jag köpte också den vita bodyn och tillhörande byxor.. Superfin!
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!