Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
26+5 (får se om jag lyckas få dit någon bild)
Nähä. Tydligen inte. Suck...
Jag känner mig "storleksblind" för jag kan absolut inte se att jag är gravid överhuvudtaget. Min man säger däremot varje dag hur stor och rund min mage är. Det sprattlas för fullt där inne iallafall, så NÅGON bor ju där.
Jag ser ingen jätteskillnad på de här två bilderna som är tagna med exakt 3 veckors mellanrum... men ja... man blir ju så van vid sin egen kropp så det kanske inte är så konstigt :P
92 dagar kvar nu.
Fyndade lite på ICA Maxi av alla ställen. Många fina saker i deras I??Eco-serie.
Det här blir nog BB-outfit, gillar verkligen den vita bodyn med texten "Hello Life"!
Tack lillarnold är inte heller speciellt orolig, vet ju ungefär när på dagarna det är action även om det är lite olika mycket. Hoppas och antar att man känner när/om nåt inte är som "vanligt".
Vet alla här inne vad ni bär på eller har någon, precis som vi valt att inte veta ? ð???