Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hur känns sammandragningar?
Ibland har jag känningar precis som före ett riktigt magknip, ibland nån enstaka gång ibland flera ggr dag kortare stunder kanske bara upp i 5min. Har trott att bebis vänder sig vid denna känsla men vet ju inte. Har haft detta sen typ v 17.
Har även haft en annan känsla då att bara magen är spänd som en riktigt uppblåst ballong och har då haft svårt att vara still och hur jag än gjort har det vart obekvämt, dessa har ibland hållt i sig över en timme.
Vad säger ni?
tesssi.blogg.se/ Uppdaterat och lagt ut bilder på det jag och sambon köpte på Ullared till bebben i magen!
Även en bild från gravidfotograferingen
Min tvillingmage!
Gårdagens blogginlägg handlade om alla de där lite mindre roliga delarna av att vara gravid.. Tydligen har mina tidigare beskrivningar varit lite väl sockersöta och fått folk att bli riktigt sugna så jag tänkte att jag fick väga upp det.. =D Se om ni känner igen er kanske?
V 30 vs. V 31.