• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • wasabiie

Första plagget jag köpte till lilltjej i magen. Vecka 32 och nu känns det verkligen som tiden går långsamt. Kanske är det för att man "märker" av graviditeten så mycket nu mot slutet.

• Bosco
    Baby Doll skrev 2014-03-05 12:11:51 följande:

Jag är i vecka 30 + 0 idag med 6:e barnet :)

Gått upp ca. 10 kg hittils. vilken vecka är ni på och hur mycket har ni gått upp?

www.mybabydolls.blogg.se

Fem småttingar i åldrarna 1-5 & gravid www.mybabydolls.blogg.se
    Är också i 30+0 idag, andra barnet. Skulle nog tippa på 14kg plus..märker att jag är rätt svullen (händer/fötter) så jag hoppas att en del är vätska
  • wasabiie

Gått upp ca. 10 kg hittils. vilken vecka är ni på och hur mycket har ni gått upp?

www.mybabydolls.blogg.se
    Vecka 32 här och -1 kilo :) Jag har kräkts ruskigt mkt....
  • Defeateris

Vecka 30 påbörjades i måndags.. Många som säger att magen är så gigantiskt stor, men jag tycker att den känns rätt så normal och enligt BM så är den helt normal för den här veckan..

• msemse

www.mybabydolls.blogg.se
    Jag har gått ner 2 kg sedan inskrivningen, och har stått stadigt på samma vikt sedan december. Antar att det är för att jag hade lite mer att ta från från början :)
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!