• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Baby Doll

Vecka 31 + 1 nu!
    Jag hoppas att vi pratar om igångsättning när jag går till spec MVC nästa vecka. :D
    Bebisen ligger på tvären och jag börjar bli orolig att han inte ska fatta att han snart måste vända sig, haha... ;)

Jag har nog frågat er innan, men är det någon av er som bloggar?
    Skulle vara så kul att hitta "gravid bloggar" som ligger ungefär lika till som en själv :)
    Här är iaf min!

www.mybabydolls.blogg.se

Jag och 6.e barnet i magen Hjärta

5 småttingar i åldrarna 1-5 år & gravid www.mybabydolls.blogg.se
  • SnowAngel
    Baby Doll skrev 2014-03-13 10:11:23 följande:

Vecka 31 + 1 nu!
    Jag hoppas att vi pratar om igångsättning när jag går till spec MVC nästa vecka. :D
    Bebisen ligger på tvären och jag börjar bli orolig att han inte ska fatta att han snart måste vända sig, haha... ;)

Skulle vara så kul att hitta "gravid bloggar" som ligger ungefär lika till som en själv :)
    Här är iaf min!

www.mybabydolls.blogg.se

Jag och 6.e barnet i magen Hjärta

5 småttingar i åldrarna 1-5 år & gravid www.mybabydolls.blogg.se
    hejakotten.spotlife.se

Skriver tyvärr inte så ofta som jag borde eller som jag vill ;) men ska försöka mig på de lite mer :)
  • Olinda
    Baby Doll skrev 2014-03-13 10:11:23 följande:
    Vecka 31 + 1 nu!

Här är iaf min!

www.mybabydolls.blogg.se

Jag och 6.e barnet i magen 

Får man fråga varför du vill bli igångsatt redan?
  • msemse
    Maroschka skrev 2014-03-13 18:17:10 följande:
    29+0
    Ååååh vad avundsjuk jag blir! Så himla fin och rund mage! 
  • Defeateris

Här är jag och Pricken i vecka 30 respektive vecka 31 (+0 på båda)
    Känns som om det blivit lite skillnad mellan veckorna..

Jag bloggar också, men bloggen är bara om graviditeten/Pricken på tisdagar för det mesta, i övrigt är det mest nagellack och nail art som det skrivs om..

nailme.blogg.se

• Högskola

Äntligen har jag lyckats få till en bild också!
    v. 32 och nu syns de allt att jag inte bara ätit för mycket! Solig Känns himla mysigt!
    får fortfarande höra att magen är liten men enligt BM så är måttet precis i mitten av kurvorna så det känns bra. Glad
  • mor till en väntan för nr2

Tycker det är pytte skillnad !

• körsbär01
    Högskola skrev 2014-03-14 19:06:09 följande:
    Äntligen har jag lyckats få till en bild också! v. 32 och nu syns de allt att jag inte bara ätit för mycket!  Känns himla mysigt! får fortfarande höra att magen är liten men enligt BM så är måttet precis i mitten av kurvorna så det känns bra.

jag är i v30 (29+2) och har nästan en liknande liten mage som du. Får också höra att jag är liten men är nöjd att det iaf syns att där finns en bebis nu :)
  • Snowsee

Äntligen sytt klart Lekfilten till bebis. Tanken är att man ska kunna sätta fast leksaker i flärparna. Mitt första lapptäcke. Det tog några timmar men jag är nöjd!:)

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!