Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Vecka 31 + 1 nu!
Jag hoppas att vi pratar om igångsättning när jag går till spec MVC nästa vecka. :D
Bebisen ligger på tvären och jag börjar bli orolig att han inte ska fatta att han snart måste vända sig, haha... ;)
Jag har nog frågat er innan, men är det någon av er som bloggar?
Skulle vara så kul att hitta "gravid bloggar" som ligger ungefär lika till som en själv :)
Här är iaf min!
www.mybabydolls.blogg.se
Jag och 6.e barnet i magen
Vecka 31 + 1 nu!
Jag hoppas att vi pratar om igångsättning när jag går till spec MVC nästa vecka. :D
Bebisen ligger på tvären och jag börjar bli orolig att han inte ska fatta att han snart måste vända sig, haha... ;)
Jag har nog frågat er innan, men är det någon av er som bloggar?
Skulle vara så kul att hitta "gravid bloggar" som ligger ungefär lika till som en själv :)
Här är iaf min!
www.mybabydolls.blogg.se
Jag och 6.e barnet i magen
29+0
Här är jag och Pricken i vecka 30 respektive vecka 31 (+0 på båda)
Känns som om det blivit lite skillnad mellan veckorna..
Jag bloggar också, men bloggen är bara om graviditeten/Pricken på tisdagar för det mesta, i övrigt är det mest nagellack och nail art som det skrivs om..
Tycker det är pytte skillnad !
Äntligen sytt klart Lekfilten till bebis. Tanken är att man ska kunna sätta fast leksaker i flärparna. Mitt första lapptäcke. Det tog några timmar men jag är nöjd!:)