• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • körsbär01
    Majblomma14 skrev 2014-03-18 20:04:18 följande:
    Min tvillingmage i vecka 32+2

Aaw vilken fin mage, å inte en bristning heller!! ;) lyllo!
  • Majblomma14
    körsbär01 skrev 2014-03-19 05:52:32 följande:

Aaw vilken fin mage, å inte en bristning heller!! ;) lyllo!
    Hihi tack!! Nej peppar peppar, inga bristningar än. Men tror inte jag fick det förra ggn heller trots att jag var stooor. Måste vara något genetiskt, eller att jag har mycket underhudsfett att ta av kanske.
  • körsbär01
    Majblomma14 skrev 2014-03-19 08:06:16 följande:
    Hihi tack!! Nej peppar peppar, inga bristningar än. Men tror inte jag fick det förra ggn heller trots att jag var stooor. Måste vara något genetiskt, eller att jag har mycket underhudsfett att ta av kanske.

Skönt, njut lite extra utav det!:) det är så konstigt hur olika det kan vara. Jag var normalstor enligt mig själv innan jag blev gravid, 168 cm å 66 kg. Fick min första bristning på magen runt v12 och brösten redan v8.. :/ och jag har en mini mage fortfarande så måste va gener eller hormonet för så "liten" mage jag har fortfarande borde huden ha räckt ;P
  • lillarnold
    körsbär01 skrev 2014-03-19 11:55:03 följande:

Skönt, njut lite extra utav det!:) det är så konstigt hur olika det kan vara. Jag var normalstor enligt mig själv innan jag blev gravid, 168 cm å 66 kg. Fick min första bristning på magen runt v12 och brösten redan v8.. :/ och jag har en mini mage fortfarande så måste va gener eller hormonet för så "liten" mage jag har fortfarande borde huden ha räckt ;P
    Bristningar är hormonellt och genetiskt i bindväven.. Jag fick bristningar som tonåring men har inte fått några nya än men dom gamla syns lite mer. Så jag hoppas på att klara mig :) I vilket fall så bleknar dom ju efter o försvinner nästan helt (iaf mina). Glad
  • körsbär01
    lillarnold skrev 2014-03-19 12:27:05 följande:
    Bristningar är hormonellt och genetiskt i bindväven.. Jag fick bristningar som tonåring men har inte fått några nya än men dom gamla syns lite mer. Så jag hoppas på att klara mig :) I vilket fall så bleknar dom ju efter o försvinner nästan helt (iaf mina). 

ja jag tror med att det kommer blekna så är inte så orolig :) Dom finns ju där för att jag är gravid å väntar något stort, men kan inte säga att jag tycker det är så snyggt men hel lila bröst ;) men men det är värt det tusen ggr om! Ok hoppas du klarar dig hyfsat :)
  • körsbär01

Nu äntligen kan jag med lägga upp en bild. Från förra veckan med lilla ärtan, imorgon 31 (30+0)  Skrattande

• körsbär01

Ni har lagt upp så fina filtar, så här får ni min med. Mormors-ränder istället för mormors-rutor :)

• lillarnold
    körsbär01 skrev 2014-03-19 12:49:43 följande:

ja jag tror med att det kommer blekna så är inte så orolig :) Dom finns ju där för att jag är gravid å väntar något stort, men kan inte säga att jag tycker det är så snyggt men hel lila bröst ;) men men det är värt det tusen ggr om! Ok hoppas du klarar dig hyfsat :)
    Nej rent skönhetsmässigt är det ju inte direkt det man är ute efter nr 1 ;) Jag kör på att oljan hjälper mig mentalt mot bristningar hehe
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!