• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • msemse
    msemse skrev 2014-03-05 15:29:59 följande:
    Jag har gått ner 2 kg sedan inskrivningen, och har stått stadigt på samma vikt sedan december. Antar att det är för att jag hade lite mer att ta från från början :)
    Glömde nämna - är i vecka 28+3 :)
  • lillarnold
    Baby Doll skrev 2014-03-05 12:11:51 följande:
    Jag är i vecka 30 + 0 idag med 6:e barnet :)

Gått upp ca. 10 kg hittils. vilken vecka är ni på och hur mycket har ni gått upp?

www.mybabydolls.blogg.se
    Här ligger jag ca + 7kg räknat från inskrivningsvikten. Gick dock ner lite innan inskrivningen. Men det känns okej fast ändå alldeles för mycket (jag är mentalt svag för viktuppgång).. Är i v 28+2
    Antar att jag bär flickan i magen som en typisk  "flickmage" för det är magen, rumpan och låren som blir större Tungan ute
  • Ezereht

Gått upp ca. 10 kg hittils. vilken vecka är ni på och hur mycket har ni gått upp?

www.mybabydolls.blogg.se
    Jag är i vecka 32. 31+4 och har gått upp ca +17kg.
    Otroligt mycket vatten i kroppen samt svullen
    tesssi.blogg.se/ <---- min blogg
  • saraajohanna

www.mybabydolls.blogg.se

Fem småttingar i åldrarna 1-5 & gravid www.mybabydolls.blogg.se
    Jag är i v 31+3 o har gått upp 10 kg. Känns okej för under min förra graviditet hade jag gått upp 16 kg nu och vägde 13 kg mer än vad jag gör nu. Så kanske slipper gå upp nästan 30 kg denna gång :)
  • Linden14

Vecka 29+2. Gått upp strax över 20 kilo. Är svullen överallt och har fått ont i lederna av all vätska :( Har ätit bra och försökt röra på mig men vikten bara ökade ändå. Nu är det lugnare och jag går inte upp så snabbt längre, skulle tro att jag ändå landar kring 30 kilo plus innan detta är över.

• mor till en väntan för nr2

Jag känner ju betydligt mer skillnad än vad bilderna visar.. Och att bebisen tar väldigt mkt mer plats i magen!

• mor till en väntan för nr2

Här är med kläder på! Har gått upp ca 15kg , mkt vätska i benen. Har ju inte kunnat röra mig o träna sen vecka 15 pga fogarna så när bebben är ute så ska jag trääännaaa, åh som jag längtar!

• Snowsee
    mor till en väntan för nr2 skrev 2014-03-05 19:03:26 följande:

Här är med kläder på! Har gått upp ca 15kg , mkt vätska i benen. Har ju inte kunnat röra mig o träna sen vecka 15 pga fogarna så när bebben är ute så ska jag trääännaaa, åh som jag längtar! phpJKeCDT66994.jpg

Skönt att det inte bara är jag som gått upp 15 kg... Har inte heller kunnat träna sen v 14 pga foglossning. Brukade träna 6 dagar i veckan innan...
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!