Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Jag är i vecka 30 + 0 idag med 6:e barnet :)
Gått upp ca. 10 kg hittils. vilken vecka är ni på och hur mycket har ni gått upp?
www.mybabydolls.blogg.se
12kg + på vågen och 107cm runt magen Intressant vart det slutar hahaha
Vecka 29+2. Gått upp strax över 20 kilo. Är svullen överallt och har fått ont i lederna av all vätska :( Har ätit bra och försökt röra på mig men vikten bara ökade ändå. Nu är det lugnare och jag går inte upp så snabbt längre, skulle tro att jag ändå landar kring 30 kilo plus innan detta är över.
Jag känner ju betydligt mer skillnad än vad bilderna visar.. Och att bebisen tar väldigt mkt mer plats i magen!
Här är med kläder på! Har gått upp ca 15kg , mkt vätska i benen. Har ju inte kunnat röra mig o träna sen vecka 15 pga fogarna så när bebben är ute så ska jag trääännaaa, åh som jag längtar!
Jag syr ju också en del till bebisen i magen. Detta har det blivit de senaste två veckorna!
Här är med kläder på! Har gått upp ca 15kg , mkt vätska i benen. Har ju inte kunnat röra mig o träna sen vecka 15 pga fogarna så när bebben är ute så ska jag trääännaaa, åh som jag längtar!