• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Erika 146

Rolig tråd, hänger på här jag med Skrattande  Laddar upp en bild från mobilen sen då jag inte har några på datorn.

• Snowsee
    lillarnold skrev 2014-02-19 14:42:46 följande:

Tycker magen ser helt lagom ut ;) Mysmage liksom. 
    Själv har jag börjat få "vad stor du är" kommentarerna, skit kul.. not

Har ingen dagsbild att bjussa på men får fixa det senare. 
    Tror det är viktigt att komma ihåg för sig själv att alla magar växer olika. Det är det jag tänker på när jag känner mig gigantisk iaf. Och framför allt när jag bli jämförd med andra. 

Tack!! Har också börjat få de kommentarerna, för flera v sen... :/
  • Defeateris
    lillarnold skrev 2014-02-19 14:42:46 följande:

Tycker magen ser helt lagom ut ;) Mysmage liksom. 
    Själv har jag börjat få "vad stor du är" kommentarerna, skit kul.. not

Har ingen dagsbild att bjussa på men får fixa det senare. 
    Tror det är viktigt att komma ihåg för sig själv att alla magar växer olika. Det är det jag tänker på när jag känner mig gigantisk iaf. Och framför allt när jag bli jämförd med andra. 

De där kommentarerna fick jag från början.. Min "gravid"mage kom jäkligt fort, i vecka 12-13 var det svårt att dölja att något hade hänt.. Även om det inte direkt var bebis som syntes så var det ändå tydligt att jag var gravid.. När det var dags för UL var det till och med så att barnmorskan var övertygad om att det var mer än en.. ;)

Nu växer som tur är inte magen i samma takt längre, skönt är ju det.. men i vecka 28 nu så skallar Pricken ofta mina revben och brösten vilar på ovansidan av magen när jag sitter ner.. Och visst börjar den vara i vägen..

• Wimsy

27+2 i måndags men det känns som mer. Det har definitivt hänt något senaste veckan i storlek. Nu får den lugna sig lite med att växa!

• Maroschka
    Snowsee skrev 2014-02-19 12:08:46 följande:

V 30, hur ska jag kunna bli större?? phpyWVEUK77064.jpg

Håller med, mysmage och lagom ju.

Har ju också tatt kort idag, 25+6:
  • Erika 146

Oj glömde ju skriva att jag är i v25+4 Oskyldig

Vissa dagar känner jag mig stor som ett hus och allt är jobbigt andra dagar känner jag mig riktigt fin och är piggg och glad. 
    Nu ser jag först och främst fram emot, med skräckblandad förtjusning, en tur med övernattning till Ullared om två veckor för de sista inköpen..
    har en lagom lista som jag ska försöka hålla mig till Guld i mun 

• lillarnold

Det sa poff!! Har haft ont och mer eller mindre konstant "mensvärk" senaste 1.5 veckan. Bm trodde bebis låg och tröck på nerver.. Fattar inte att den ska växa i 3 månader till, helt galet. Den lille har lugnat sig rejält där inne dock men var hos bm i tisdags o hjärtat tickade på så fint så har valt att inte kolla upp det närmare än.. Idag v 26+3

• lillarnold

Alltså den här appen är ju helt värdelös. Ja ja, det framgår kanske vad som är magen iaf Flört

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!