• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Majblomma14
    körsbär01 skrev 2014-01-30 21:28:04 följande:

Åå så mysigt! Fin mage. Vet du vad det blir?:)
    Tack! Troligtvis två pojkar, men den ena var inte lika avslöjande som den andra...
  • isabellas
    SnowAngel skrev 2014-01-30 19:22:59 följande:
    Vilken fin mage du har! :)
    Jättefin! Spännande att ha 2 där inne!! Känns det tungt eller går det bra än så länge? :) får du göra fler ultraljud och mer kontroller hos Bm?
  • isabellas
    Majblomma14 skrev 2014-01-30 18:54:33 följande:

... och från sidan... smile1.gifphpSWAlN025778.jpg

Oj citerade fel bild :P
  • Majblomma14
    isabellas skrev 2014-01-30 22:50:32 följande:
    Jättefin! Spännande att ha 2 där inne!! Känns det tungt eller går det bra än så länge? :) får du göra fler ultraljud och mer kontroller hos Bm?
    Om du menade min så tackar jag!

Jag mår bra än så länge faktiskt, hittills i graviditeten har jag mått bättre och känt mig "lättare" än när jag väntade sonen för 4 år sedan. Men NU börjar det kännas riktigt tungt faktiskt... känner mig som om jag vore i v.30 minst. Mitt SF-mått i v.25 var ju dessutom lika stort som om jag var i v.30, och jag går in i v.27 i helgen...

Man gör fler tillväxt-UL (TUL). Gjorde vanligt RUL i v.20, nu ska jag göra TUL i v.28, sen tror jag man gör det var 3-4 vecka fram till förlossningen. Träffar min BM kanske var 3:e vecka nu också och sen blir det väl lite oftare mot slutet.
  • msemse

Var på MVC idag och fick höra vår lilla flickas hjärtljud för första gången. Fantastisk känsla!

Magbild från idag också. Vecka 24 (23+5) :D

• EMTP
    msemse skrev 2014-01-31 17:16:18 följande:
    Var på MVC idag och fick höra vår lilla flickas hjärtljud för första gången. Fantastisk känsla!

Magbild från idag också. Vecka 24 (23+5) :D

Oh, vi måste ha samma bf. Är också i vecka 23+5 idag. ;)
  • isabellas

Vecka 25... går in i v 26 ( 25+0) i övermorgon vilket har känts lite som ett delmål eftersom bebisen har en lite större chans att överleva om den föds då, 82% har jag läst någonstans...Fast det ska väll inte behöva hända hoppas jag!

• Wimsy

Idag fyndades första kläderna och lite annat! 3 bodys, 2 snuttisar och ett badlakan med huva! 50% rabatt på allt, gillar't!

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!