Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Vecka 27 :)
Jag finns förresten på instagram "jagotilda" lägg gärna till mig, vill ha fler majmammor att följa! :) ...Jag heter alltså inte isabella egentligen men lillan i magen kommer heta det i andranamn :)
Dags för vecka 27!
På instagram heter jag Nailmeblogg om någon vill följa, det är en vild blandning av Pricken och nagelbilder.. =)
Följer er båda pålindat nu :)
nadjahellblom
Men har själv inte lagt ut något på våran kotte :) och kommer nog inte lägga ut så mycket heller, av olika anledningar ;) men ni är välkomna att följa ändå ;)
Snart nere på tvåsiffrigt jag med! 101 dagar kvar idag :)
Följer er båda pålindat nu :)
nadjahellblom
Men har själv inte lagt ut något på våran kotte :) och kommer nog inte lägga ut så mycket heller, av olika anledningar ;) men ni är välkomna att följa ändå ;)
Såg att någon hade gjort en jämförelse mellan nu och tidigare.. Blev lite sugen på att kolla genom mina gamla bilder och insåg att skillnaden inte är så himla stor - min mage syntes otroligt tidigt även om jag ju vet att det inte var bebisen som syntes då så fick jag verkligen en gravidmage direkt. Det är så klart skillnad på magens utseende nu och då och framför allt hur den känns, men jag förstår att folk pratade om att magen var så himla stor i början.. =)
Fina magar ni har allihop. Fantastiskt vad våra kvinnokroppar klarar av.
Hade värsta deppdagen igår men idag känns det bättre så nu slänger jag in en bild.
V 26+5
På sidan såklart som vanligt när jag lägger upp från mobilen.
Lagt till några på instagram nu :)
Någon som har tips på vart man köper sköna amnings-bh?