• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Olinda
    mor till en väntan för nr2 skrev 2014-01-25 21:18:14 följande:
    Dagens mage!

Imorgon är man nere på 2 siffriga dagar kvar!

Härligt!
  • Wimsy

Åh har laddat ner en bild på fina boxar men hittar inte vartifrån. Någon som känner igen dem och kan hjälpa mig med tips?

• Wimsy
    Wimsy skrev 2014-01-26 20:25:32 följande:
    Åh har laddat ner en bild på fina boxar men hittar inte vartifrån. Någon som känner igen dem och kan hjälpa mig med tips?

Hittade de själv efter lite envishet. House of Hedda hade de. Finns även i rosa och grönt om någon vill veta ;)
  • Olinda
    isabellas skrev 2014-01-27 15:00:25 följande:
    Vecka 25!

Jag ser precis ut som dig och jag trodde jag hade liten mage. Alla säger det. Men skönt att se fler som ser ut som jag
  • isabellas
    Olinda skrev 2014-01-27 15:42:31 följande:

Jag ser precis ut som dig och jag trodde jag hade liten mage. Alla säger det. Men skönt att se fler som ser ut som jag smile1.gif
    Jasså :) Många tyckte jag var liten förra graviditeten och när jag jämför bilder så är jag faktiskt mindre nu! Trodde jag skulle bli större med 2:à men tydligen inte :) min bm säger att det beror bla på hur starka magmuskler man har, men vi kommer nog ikapp på slutet ;)
  • SnowAngel

Vecka 25 (24+5)

Insåg efter jag hade tagit bilderna att spets inte var bästa, men har försökt skona er lite ;)

• isabellas
    SnowAngel skrev 2014-01-28 23:35:22 följande:

Vecka 25 (24+5)

Insåg efter jag hade tagit bilderna att spets inte var bästa, men har försökt skona er lite ;) phpdsBux755066.jpg

Vilka fina bilder:) vad högt upp din livmoder går redan! .. Precis under brösten ju! (Säger nu alltså inte att din mage är jättestor) men är du säker på att du bara är i v 25? Tänkte om dom kan ha räknat fel..Livmodern går ju oftast då bara ett par cm ovanför naveln vid det här laget.. Väldigt fin form har den iaf :) min kula syns inte framifrån än..
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!