• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • MadeleineH
    Kurrydutt skrev 2014-01-10 15:29:17 följande:
    Idag har jag kännt av att det gjorde ont när jag va på jobbet. Jobbar på hunddagis och går mkt långpromenader. Kände att jag inte kunde gå riktigt så snabbt o långt som jag brukar. Hoppas inte det blir värre.
    Visst har vi bf samma dag? 1 maj. 

Jag har skitont när jag går och får sammandragningar direkt. Får gå i en halv kilometer i timmen typ... :-/
  • Linden14

Jag har läst lite om att andra haft sammandragningar men inte upplevt det själv förrän igår. Det har varit jobbigt hela kvällen igår och hela dagen idag, obehagligt både när jag sitter och går. Får hoppas att det är tillfälligt och inte ska kännas såhär mycket ända fram till maj.. :(

• Kurrydutt
    MadeleineH skrev 2014-01-10 16:21:51 följande:
    Visst har vi bf samma dag? 1 maj. 

Jag har skitont när jag går och får sammandragningar direkt. Får gå i en halv kilometer i timmen typ... :-/
    Har bf 5 maj. Så nästan samma :P

Är det sammandragningar jag känner tror du? Det lixom känns som magen o ljumskarna blir väldigt ansträngda när jag gått en stund. Men så fort jag saktar ner o tar mindre steg så minskar smärtan.
  • Wimsy
    MadeleineH skrev 2014-01-10 16:21:51 följande:
    Visst har vi bf samma dag? 1 maj.  Jag har skitont när jag går och får sammandragningar direkt. Får gå i en halv kilometer i timmen typ... :-/

Jag har redan fått gå till sjukgymnast och använder redan gördel för att hålla ihop det onda. Max en promenad på 45 minuter i långsamt tempo annars får jag ont. På dagen funkar det att gå till jobbet i och med att åka tunnelbana men inte längre än 10 minuters promenad i sträck utan gördel. Då blir det aj, aj! Skittrist att få det redan!
  • MadeleineH
    Kurrydutt skrev 2014-01-10 18:08:21 följande:
    Har bf 5 maj. Så nästan samma :P
    Är det sammandragningar jag känner tror du? Det lixom känns som magen o ljumskarna blir väldigt ansträngda när jag gått en stund. Men så fort jag saktar ner o tar mindre steg så minskar smärtan.
    Jag antar att det är sammandragningar om det gör ont i magen. Jag har både det och foglossning. Aj aj aj! 
  • körsbär01
    Maroschka skrev 2014-01-09 17:09:35 följande:
    20+0 idag

Åå vad fin, vill också ha sån mage!! :)
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!