• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • isabellas
    Baby Doll skrev 2013-12-22 11:29:11 följande:

Ja det verkar som att många av oss väntar pojkar denna gång :D

www.mybabydolls.blogg.se

5 småttingar 0-5 år och gravid -www.mybabydolls.blogg.se
    Tidigare här i tråden var det många tjejer :) vi får ju en till tjej och jag tyckte typ alla väntade tjejer innan jag gjorde mitt rul :)
  • körsbär01

Vad fina bilder ni lägger upp på bebisar å magar. Är allt bra avundsjuk då min mage inte alls är så stor. Är i v 19 nu å de är inte ,mkt som putar ;) kul med ett forum med mkt bilder :)

• mor till en väntan för nr2

20+0 julaftons bild!

• Kurrydutt
    mor till en väntan för nr2 skrev 2013-12-27 22:45:22 följande:

20+0 julaftons bild! php5c0hxO50861.jpg

Mysig mage!! Vilken vecka är du i? Jag är i v 22 och har definitivt inte så stor mage.
  • isabellas
    mor till en väntan för nr2 skrev 2013-12-27 22:45:22 följande:

20+0 julaftons bild! php5c0hxO50861.jpg

Oj vilken kula! Jättefin :) visst var det du som

Väntade tvillingar? Roligt att ha sån gravidmage så tidigt iaf .. Själv är jag skitnöjd att jag äntligen börjat fått en rundare liten kula :P så att det syns att man är gravid och inte bara att man ätit för mkt ;) men sådär fin och tydlig hade jag nog inte förrän kring v 30-35 sist :)
  • De5pojkarna
    isabellas skrev 2013-12-28 19:40:34 följande:
    Oj vilken kula! Jättefin :) visst var det du som
    Väntade tvillingar? Roligt att ha sån gravidmage så tidigt iaf .. Själv är jag skitnöjd att jag äntligen börjat fått en rundare liten kula :P så att det syns att man är gravid och inte bara att man ätit för mkt ;) men sådär fin och tydlig hade jag nog inte förrän kring v 30-35 sist :)
    Nej hon väntar bara 1. En flicka.. 
  • Q13

Fick en sovpåse gjord av bambu och ekologisk bomull av svärmor. Jättemjuk och mysig! Fick även en napp i naturgummi! Känns skönt att bebben slipper gifter! :)

• mor till en väntan för nr2

Jag är i vecka 20+4 enligt bm 21+4 enligt mig hehe! Hade en exakt likadan hög rund mage med min dotter! Och i denna magen är där en lillasyster! Magen har helt plötsligt blivit en rund gravidmage istället för bara lite put under blusen

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!