• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • Kurrydutt

Jag och min goskille. V 20 (19+3) :) Jag är inte pinnsmal direkt från början så enligt mig ser jag inte så stor skillnad men det är det såklart för riktigt så "tjock" är jag inte annars :D

• Högskola

Syns lite på magen nu, men inte så pass att jag kunnat föreställa mig att det låg en 15 cm gymnast där inne! Bilderna blev lite hur som helst men de syntes att det var en frisk liten bebis där inne som vinkade och höll på. v.18+2 är bilden i från.

Jag kan bara se 1/3 av de bilder som har lagts upp här. Varför är det så?
  • bSandy
    Kurrydutt skrev 2013-12-12 01:50:08 följande:

Jag och min goskille. V 20 (19+3) :) Jag är inte pinnsmal direkt från början så enligt mig ser jag inte så stor skillnad men det är det såklart för riktigt så "tjock" är jag inte annars :D phpLVzjkO67625.jpg

Man ser att du är gravid! :)

Grattis till alla friska bebisar till er som hunnit ha RuL!!! :)
  • bSandy

Här är min lilla mage och bild på vår flicka, ska ikväll gå ut "officiellt" på fb (även om de flesta vet) och det blir med denna bild :)

• marengen90

Om någon vid dator citera inläggen kan alla se dom, funkar ibland :)

• Högskola
    bSandy skrev 2013-12-12 11:51:21 följande:
    Här är min lilla mage och bild på vår flicka, ska ikväll gå ut "officiellt" på fb (även om de flesta vet) och det blir med denna bild :)
    *testar om jag kan se bilden när jag citerar ditt inlägg* Glad
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!