• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • JennyOhlsson

Försökte ta en bild imorse men ser så jävla fet ut så jag ville inte lägga in den

Får ta en ny längre fram !

• bSandy
    lillarnold skrev 2013-11-17 09:45:54 följande:
    Ja jag tycker det jag med, men mina vänner tittade lite men vågade inte fråga haha så jag sa inget. Tänkte att dom skulle fråga varför jag har ont i ryggen men icke. Tråkmånsar får vänta ett tag till då :p

Äsch, bara dem som kommer tycka det är synd att de inte frågade dig då! ;) när har du bf?
  • lillarnold
    bSandy skrev 2013-11-18 13:05:54 följande:

Äsch, bara dem som kommer tycka det är synd att de inte frågade dig då! ;) när har du bf?
    16e maj, vad vi vet nu, får se om det ändras på RUL. Men borde inte diffa så mycket tror jag. I dag kunde jag se en sne bebis i magen haha. Gjorde min morgon, så klart att om jag ligger så sida lär den ju glida över lite. Men ser ju jätteroligt ut med en hård klump på vänster sida..
  • bSandy
    lillarnold skrev 2013-11-18 13:14:48 följande:
    16e maj, vad vi vet nu, får se om det ändras på RUL. Men borde inte diffa så mycket tror jag. I dag kunde jag se en sne bebis i magen haha. Gjorde min morgon, så klart att om jag ligger så sida lär den ju glida över lite. Men ser ju jätteroligt ut med en hård klump på vänster sida..

Coolt ändå att du kan se det nu, det kan inte jag. Spännande :)
  • lindarn

Vilken boll jag har när jag ligger, vaknade och la handen på magen och tyckte de kändes mysko :P nu har äntligen svullnaden lagt sig ordentligt :)

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!