• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • SnowAngel

UL igår kändes så häftiga att få seden lilla kotten :)

Skulle få till vecko bestämning då jag ej fick min mens efter jag slutade med mitt preventivmedel :) så v14+0 sa BM igår

• bSandy
    SnowAngel skrev 2013-11-15 14:09:57 följande:
    UL igår kändes så häftiga att få seden lilla kotten :) Skulle få till vecko bestämning då jag ej fick min mens efter jag slutade med mitt preventivmedel :) så v14+0 sa BM igår

Fin bild fin bebis! Grattis :)
  • Mohrna

Här kommer en liten morgon- och kvällsbild på magen 15+6 <3 Det är en viss skillnad

• lillarnold

Ser ju tjockare ut framifrån än från sidan. Hoppas det ska framgå lite att det är en preggomage ikväll ska outa mig för några vänner. V 14+0 idag. Längtar tills den är lite lite större eller ja rundare, sen kan den pausa där ett tag.

• bSandy
    lillarnold skrev 2013-11-16 17:00:08 följande:
    Ser ju tjockare ut framifrån än från sidan. Hoppas det ska framgå lite att det är en preggomage ikväll ska outa mig för några vänner. V 14+0 idag. Längtar tills den är lite lite större eller ja rundare, sen kan den pausa där ett tag.

Det syns att du är gravid, utan tvekan :)
  • lillarnold

Ja jag tycker det jag med, men mina vänner tittade lite men vågade inte fråga haha så jag sa inget. Tänkte att dom skulle fråga varför jag har ont i ryggen men icke. Tråkmånsar får vänta ett tag till då :p

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!