Inlägg från: isabellas |Visa alla inlägg
  • isabellas

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

lindarn skrev 2013-10-15 12:55:56 följande:
    Verkar inte bättre :P

Haha jag fattade inte att den var upp och ner först, tyckte det såg lite konstigt ut att magen satt så högt upp, är man blond så är man ;)
  • isabellas

Inatt hamnade jag på akuten, hade jättehög feber och smärtor i ländryggen, man misstänkte UVI som vandrat till njurarna. Hade alldeles för hög puls, dom tog massa tester mm, men det visade inget i urinen. Så jag har "bara" en kraftig virusinfektion i kroppen.. Iaf så kollade dom att bebis mådde bra, han/hon låg först och sov men vaknade efter ett tag och sprattlade <3 V 10+1 mätte dom till, så jag fick BF 13 maj ist för 15e :) nu ska jag vila, vila och vila! Kul...

• isabellas
    Mrs Fii skrev 2013-10-18 23:00:59 följande:
    Kul med alla bilder som nu ploppar in. Vet inte vad som hänt de senaste dagarna. Är nu i v 10+5 Detta är dock en kvällsbild. Men så här stor så här tidigt..... :-0

Oj kul med riktig mage :) sådär fick jag inte förrän ca v 25-30 förra graviditeten... Är i samma vecka som du nu och än syns inget här, känner mig bara lite plufsigare än vanligt :P längtar tills det blir en tydlig bebiskula :) Är det ditt första barn?
  • isabellas
    Josefiine skrev 2013-10-24 12:31:47 följande:

Ultraljudsbild från idag :) 12+2

Gud vad mkt det händer på 2 veckor, jag la ju ut bilden här från v 10+1 och det är ju väldigt stor skillnad !
  • isabellas

V 13 (12+0) Första magbilden den här graviditeten :) med dottern var jag lite mindre tror jag

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!