Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Gör ett nytt försök.. finns det någon här inne som kan ladda upp bilder via mobilen? Eller måste man in på datorn? Försökt flera gånger från mobilen men ingenting händer. Tacksam för svar!!
Gör ett nytt försök.. finns det någon här inne som kan ladda upp bilder via mobilen? Eller måste man in på datorn? Försökt flera gånger från mobilen men ingenting händer. Tacksam för svar!!
Jag har fl appen. Det funkar men bilden kommer åt fel håll :D[/quote] Tack för svar! Ok ska nog ladda hem den appen då. Bättre bild på sidan än ingen bild alls ;) hehe
V 25 idag...
Jag åkte in till förlossningen då i söndags pga. tryck neråt och sammandragningarna.
Dom beodrade mig att få långtidssjukskrivning. Jag tar ju progestoron för att hålla min tapp hård och stängd, men den har förkortats från 4,5 cm till 2 cm...?
Imorgon ska jag till läkaren. Suck! Hur lätt är det med 5 småttingar varav jag är mammaledig med 1 åringen?
www.mybabydolls.blogg.se
Vecka 22, beräknad ankomst 23/5 :)