Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
Hej!
Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
- växande magar
- ultraljud
- sånt vi handlar till oss eller bebis
Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)
(Åhh varför blir bilderna felvända+....? :( )
Fina magar!
Jättefina magar Får väl försöka få igång datorn å ta en bild på min mage me, nu när det äntligen blivit en mage. Fick typ första gången frågan i torsdags v 22+4 att är du gravid
Någon fler som har tryck neråt??
Jag har haft det i två dagar nu, samt ökade sammandragningar.... :-/
Tänkte ringa till förlossningen och be dem titta. (Med tanke på mina prematura)
Är bara i vecka 22+4 :(
www.mybabydolls.blogg.se
Jag har haft väldigt starka sammandragningar med ett - vad jag tror är - ett tryck neråt. Det känns lite som att vara bajsnödig för mig, fast på fel ställe.. ;) För mig är det "bara" när jag är ute och går med hunden det kommer.. Ska prata med BM imorgon och höra vad hon säger - är bara lite nervös för att ses som bara förstagångsmamma-orolig..
Är bara lite nyfiken. Ni behöver inte svara om ni inte vill. Men hur länge försökte ni bli gravida (om ni ens försökte) innan ni lyckades. Var det lätt eller tog det lång tid? Berätta gärna lite om ni vill :)
Jag undrar för jag hade själv ganska svårt att bli gravid. Vi försökte i två år utan resultat o började utredning efter ca ett år. Visade inga fel på oss men det gick ändå inte. Genomgick en operation där dom "renoverade/spolade ur" min livmoder. Tre månader efter operationen fick vi erbjudandet att prova insemination och som ett mirakel så gick det på första försöket :D Nu sitter jag här i v 25 med en sprattelgubbe i magen o lyckan är obeskrivbar <3
Är bara lite nyfiken. Ni behöver inte svara om ni inte vill. Men hur länge försökte ni bli gravida (om ni ens försökte) innan ni lyckades. Var det lätt eller tog det lång tid? Berätta gärna lite om ni vill :)
Jag undrar för jag hade själv ganska svårt att bli gravid. Vi försökte i två år utan resultat o började utredning efter ca ett år. Visade inga fel på oss men det gick ändå inte. Genomgick en operation där dom "renoverade/spolade ur" min livmoder. Tre månader efter operationen fick vi erbjudandet att prova insemination och som ett mirakel så gick det på första försöket :D Nu sitter jag här i v 25 med en sprattelgubbe i magen o lyckan är obeskrivbar <3