• Snowsee

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hej!
    Här kan vi som väntar bebis i maj 2014 lägga in bilder på sånt som rör graviditeten:
    - växande magar
    - ultraljud
    - sånt vi handlar till oss eller bebis

Som sagt, lägg in vad ni vill!! :)

• Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
  • De5pojkarna

Shoppade lite Newbie häromdagen efter UL. Visade sig vara en pojke till. Så 4 Pojkar får ja nu då

• Madam

Kanske dags för mig att lägga upp en magbild nu när jag kommit till v.25 :)
  • Defeateris

Var och handlade lite tyg för att sy egna babykläder... Nu ska jag bara lära mig att sy också.. ;)

• Thessans
    Wimsy skrev 2014-02-02 18:27:07 följande:
    Idag fyndades första kläderna och lite annat! 3 bodys, 2 snuttisar och ett badlakan med huva! 50% rabatt på allt, gillar't!
    Va söta, vart hittade du dem någonstans?
  • Wimsy
    Thessans skrev 2014-02-03 15:11:16 följande:
    Va söta, vart hittade du dem någonstans?

Det finns i Stockholm på butiken Prinsar & Prinsessor i PUB-huset. Betalade 350kr för allt samman.
  • Wimsy
    Defeateris skrev 2014-02-03 14:56:22 följande:
    Var och handlade lite tyg för att sy egna babykläder... Nu ska jag bara lära mig att sy också.. ;)

Åh vilka härliga barntyger! Det kommer bli jättefint, jag önskar också att jag kunde sy (och att jag ägde en symaskin...).
  • mor till en väntan för nr2

Bebis låg med huvudet ner idag igen! Hoppas den fortsätter med det! Ingen unge i säte denna gången har jag "bestämt"!

Bebis puls va 148 idag!

• Thessans
    Wimsy skrev 2014-02-03 19:30:29 följande:

Det finns i Stockholm på butiken Prinsar & Prinsessor i PUB-huset. Betalade 350kr för allt samman.
    Åh jag bit också i Stockholm. Dit får det bli ett besök :)
  • saraajohanna
    mor till en väntan för nr2 skrev 2014-02-04 22:36:36 följande:

Bebis låg med huvudet ner idag igen! Hoppas den fortsätter med det! Ingen unge i säte denna gången har jag "bestämt"!

Bebis puls va 148 idag! phpaJniPg46104.jpg

Härligt!! Här ligger bebis med rumpan ner än så länge men hon har ju tid på sig att vända sig rätt o det hoppas jag verkligen att hon gör :D
  • Mrs Fii

Ja, hoppas alla små bebisar vänder sig åt rätt håll.
    Blir lite förvånad att era barnmorskor känner efter läget så tidigt för det görs inte här.

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!