Inlägg från: Blåsippan84 |Visa alla inlägg
  • Blåsippan84

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

0fia skrev 2014-01-25 14:55:38 följande:

Positivt!

Äl eller grav test:)?
  • Blåsippan84

Och där kom mensen. 2 dagar för tidigt. Första gången äl test använts. Sexat till det dagarna innan äl, på äl och dagarna efter. Verkligen för att för att försöka "göra" barn. Men det gick inte.

Är jätte ledsen då vi inte kommer kunna pricka in äl förrän under semester då maken jobbar borta i v. Och vem säger att vi får ett plus för det? Och vem säger att det plusset kommer att gå vägen?

Ser bara alla magar och tvåbarnsföräldrar. Sonen frågar ofta varför han inte har syskon (fyller 5 i vår). Blir bara så arg på

Mig själv som inte velat försökt tidigare för syskon.

Just nu gråter jag bara. Vi ska rensa vinden nästa helg inför flytt. Då kommer vi hå igenom alla bebis saker. Men har bestämt mig gör att sälja våra två vagnar som stått i källaren och väntat på att bli använda igen. Inget att ta med dem i en flytt. Maken har velat sälja dem för länge sedan men jag har velat spara inför ett syskon. Men nu känns det bara jäkligt tufft att ta med dem. Bättre sälja av dem å sen köpa ngt annat om det någon gång blir det.

• Blåsippan84

Tack tjejer. Känns ju så dumt på ett sett att sitta hör å grina för det som inte blev. Men vet att vi inte kommer kunna pricka äl så innan semestern. Vi har försökt två ggr tidigare. Första fången blev det vår son. Andra gången plussade vi vid mf men ingen av dessa ggr "ansträngde" vi oss. Men denna gång gjorde vi verkligen det. Sexade lite extra för att pricka rätt. Men inte:(.

Måste vara jätte jobbigt för er som nyss fått mf igen. Sett det där plusset man längtar efter och så blir det samma utgång:(.

Ska försöka rycka upp mig (men det är väl PMS humöret som snurrar) och sedan försöka fokusera på kommande flytt å viktminskning.

• Blåsippan84

Gulliga ni är. Vid mf fick vi plus fast vi fick till det dagarna innan och efter. Men tänker att det blev säker mf för att vi ej prickade äl å sammansvetsningen inte blev som den skulle:(. Dumt att tänka så.

Haft en tuff kväll då sonen var ledsen för att pappa ska åka imorn igen. Detta med att han är borta är tufft. Så maken kom ut ledsen efter nattningen, att han inte har jobb i stan å att vi inte kan få vara syskon iaf för att ha något att se fram emot.

Tack tjejer för all stöttning å kram till er alla andra som har det tufft.

• Blåsippan84
    dreams85 skrev 2014-01-26 21:58:21 följande:

Usch och fy! Nu har det kommit ut så kommer inte behöva medicin eller skrapning iaf. smile4.gif

Det här kommer verkligen låta jätteäckligt, så ursäkta mig så mycket, men först kom en slemmig klump som jag gissar var gulesäcken eller vad det heter och två timmar senare kom en liten liten klump som jag antar var embryot. Så himla vidrigt att behöva se det! Trodde verkligen inte att det skulle synas så tydligt. Blev lite chockad...

Förra missfallet hade jag gått längre och blödde väldigt mycket, det kom en hel massa klumpar men jag såg aldrig vad som var vad. Nu blöder jag inte i närheten så mycket, är mer som en mens men det var så tydligt vad de där två klumparna var för något...vet inte hur jag ska få bort den bilden från näthinnan smile4.gif . Mår nästan mer dåligt över det jag såg än över det faktum att det inte gick vägen.

Men gumman!! Kom det i bindan? Bilder är svåra att radera ur huvudet.

Jag fick det mesta mitt i bindan men det var inte så tydligt utan med massor av blod. Kändes jätte konstigt när man skulle vila ihop det där å sen karta i papperskorgen. Kände mig då helt tom kom jag ihåg å tänkte bara att nu är det ute. Men senare på dagen satt jag bara å grät.

Hoppas du får sova ngt inatt. Kram
  • Blåsippan84

Här är jag lite osäker. Trodde jag har fått mens i sön. Blod i flytningen. Sen kom inget mer. Lika så igår fm. Och lika idag. Har BIM idag men som sagt mensen kommer ej igång mer än lite slemblodigt. Förra mensen kom utan problem.

• Blåsippan84
    E2012smamma skrev 2014-01-29 10:22:51 följande:

Allt såg bra ut!!! Yippie :)

Nu får man hålla tummarna 6-7 veckor till då!

Behövde inte vänta länge alls vilket va skönt också.

Åh så skönt!! Grattis
  • Blåsippan84

Alltså. Jag är nervös. Får ej igång min mens mer än blodblandade sekret på fm. Nu är det 4e dagen som det är så. BIM igår. Vågar ej ta gravtest för jag kommer bli ledsen eller orolig beroende på vad det visar. Vill vänta in maken på fre.

Hur visar sig slidkatarr? Flera som har haft det här

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?