• Anonym (villmenvågarinte)

Att kyssa en tjej

Hej!
    Snabb bakrundsinfo:
    Jag har nyligen lärt känna en tjej genom gemensamma vänner. Vi träffades på en grillkväll och det sa bara klick. Sedan dess har vi umgåtts ganska mycket och trots att vi båda ser oss som hetro så upplever jag att det finns en spänning mellan oss som inte brukar finnas där med andra tjejer. I början försökte jag trycka undan det men nu är det bara att acceptera faktum- jag har gått och blivit kär i en tjej. 
    Jag vet inte om hon känner samma. Hon säger att hon är hetro men samtidigt verkar hon lite smånyfiken på tjejer. Vi är inte särskilt fysiska med varandra, kramas inte så mkt tex, men ibland upplever jag att hon rör vid mig på ett nästan romantiskt/intimt sätt. Typ när översta knappen i mitt linne hade gått upp och hon ställde sig nära, tittade mig i ögonen och knäppte den åt mig. Hon sa inget utan bara log, nästan lite blygt. Haha, vad töntigt det känns att skriva, men vill ge en liten bild av situationen! 

Nu till min fråga: Hur tar jag det här steget längre, för att se om det kan bli något? Att rakt ut berätta vad jag känner vågar jag inte, det hade framför allt blivit väldigt pinsamt med gemensamma vänner och så om hon inte känner samma. Och vill inte göra henne obekväm. Skulle vilja kyssa henne, men hur gör man? Vill ju inte våldföra mig på henne om hon inte vill, och dessutom vore det så grymt pinsamt om jag har missuppfattat situationen! Några titta-varandra-i-ögonen-och-så-bara-händer-det-moments kan jag nog inte räkna med utan jag måste ha en bättre plan än så. Av olika skäl kan jag inte heller ta till alkohol som knep. 

Så hjälp mig nu, HUR sk jag göra? Hur fick ni till första kyssen med någon som ni fortfarande var osäker på huruvida den gillade er eller inte? :) 

• Svar på tråden Att kyssa en tjej
  • Thespanker

Vet du vad TS, kanske skulle vara så enkelt att du tittar henne i ögonen och bara säger, jag skulle vilja kyssa dig...

• Anonym (hejarpå)

Får man lov att gissa på Varberg? (frågar en som följt i tysthet)

Jag önskar dej (er) verkligen lycka till med det här!
    Tycker också att hon har gett dig "klartecken", men förstår att man kan tvivla ändå. Det brukar många av oss människor vara ganska bra på...

• Anonym (hejarpå)
    Thespanker skrev 2013-07-31 13:55:42 följande:
    Vet du vad TS, kanske skulle vara så enkelt att du tittar henne i ögonen och bara säger, jag skulle vilja kyssa dig...
    Loving this idea!!
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 12:56:18 följande:
    Jag blir fan snart förbenad på dig, TS, nu tar du och kysser henne vid första och bästa tillfälle, du måste våga för att vinna, alla, och jag menar alla, signaler hon ger dig pekar åt ett enda håll. 

Nästa inlägg från dig efter att du har träffat din kompis....det kommer handla om hur det kändes att kyssa henne.

ELLER HUR !!! 
    Jag har känt precis som du kära Anton! Dock har jag funderat lite och inser att det är katastrof om TS får ihop det med den här tjejen. Det innebär ju förfaan att det blir TVÅ kvinnor mindre till övers för mig som man!!!Flört
  • Göteborgskillen2101
    Haskel skrev 2013-07-31 14:34:33 följande:
    Jag har känt precis som du kära Anton! Dock har jag funderat lite och inser att det är katastrof om TS får ihop det med den här tjejen. Det innebär ju förfaan att det blir TVÅ kvinnor mindre till övers för mig som man!!!Flört
    onödig kommentar
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2013-07-31 14:34:33 följande:
    Du har en poäng, min underbare vän,Glad en god poäng dessutom, men ibland vi vi riktiga män offra oss, Haskel, vi får helt enkelt se det som en sak att ha i bakfickan när vi knackar på hos sankte Per. Släpper du denna förtjusande Damen som har "förlorat" sitt hjärta till en annan, säkert lika förtjusande Dam, så är jag säker på att du kommer sova gott i alle fall. Ditt samvete kommer vara rent. 

Och jag vet, Haskel, jag vet, vilken otroligt härlig mänska du är. Seriöst. Och dessutom jävligt snygg också, så du kommer inte ha några problem med att håva in en annan Dam i din fina vedbod. Skulle det skita sig med med att dra hem damen du har siktet inställt på, så har du alltid mina kalsonger att ta till som sista utväg. Det är hundraprocentigt.

Ja. Jag ser dom som mina. Det gör möjligen inte du. Men så är det i alle fall. Men du får dock ha dom i ditt förvar att ta till i krislägen. Så snäll är jag.

Ha en fortsatt skön dag, Haskel
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 14:47:49 följande:
    Du har en poäng, min underbare vän,Glad en god poäng dessutom, men ibland vi vi riktiga män offra oss, Haskel, vi får helt enkelt se det som en sak att ha i bakfickan när vi knackar på hos sankte Per. Släpper du denna förtjusande Damen som har "förlorat" sitt hjärta till en annan, säkert lika förtjusande Dam, så är jag säker på att du kommer sova gott i alle fall. Ditt samvete kommer vara rent. 

Och jag vet, Haskel, jag vet, vilken otroligt härlig mänska du är. Seriöst. Och dessutom jävligt snygg också, så du kommer inte ha några problem med att håva in en annan Dam i din fina vedbod. Skulle det skita sig med med att dra hem damen du har siktet inställt på, så har du alltid mina kalsonger att ta till som sista utväg. Det är hundraprocentigt.

Ja. Jag ser dom som mina. Det gör möjligen inte du. Men så är det i alle fall. Men du får dock ha dom i ditt förvar att ta till i krislägen. Så snäll är jag.

Ha en fortsatt skön dag, Haskel. 
    Du har så rätt min vän! Egentligen är det så, att mår en kvinna bra, så mår även jag bra. Därför hoppas även jag på att TS får till det. 

Angående MINA kalsonger, har jag ju nu insett vilka "krafter" de besitter, och att de gör mig fullkomligt omotståndlig för det kvinnliga könet. Självklart är de fortfarande till salu, och du står först i kö, synd bara att du inser dess verkliga värde, och var villig att betala ordentligt för dem.

Ha en underbar dag / din evige vän HaskelHjärta 
  • Thespanker

Anton, Haskel starta en egen tråd där ni kan sitta och höja varandra till skyarna. Låt tråden följa topic.

• Anton Chigurh
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 14:40:20 följande:
    onödig kommentar
    Du känner uppenbarligen inte Haskel.....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Thespanker
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 15:02:47 följande:
    Har du någonsin sett mig bry mig om den typen av uppmaning du kommer med här, spanker ???

Du kan få det översatt också. Jag skiter det ett jävligt långt stycke vad du tycker. 

Vad är det för fel på dig egentligen? Sluta förstör tråden med en massa strunt! Du har din helkroppstråd, där kan du hålla på med vad du vill.
Svar på tråden Att kyssa en tjej