• Haskel

Att kyssa en tjej

Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-25 10:22:18 följande:
    Haha, kul att det finns intresse! jag jobbar på och det går framåt (tror jag) men inte riktigt i den takt jag skulle önska. Den där kyssen som tråden från början handlade om har alltså ännu inte skett ;) 
    På sätt och vis har vi blivit extremt bra vänner, vi träffas tre-fyra gånger i veckan, pratar i telefon eller smsar varje dag och på olika sätt känns det som att hon bryr sig väldigt mycket om mig.
    Det som får mig att känna att det kanske ändå skiljer sig lite från "vanlig" vänskap är att vi är väldigt gosiga mot varandra. Igår när vi var ute tog hon till exempel min hand ("kom vi går åt det här hållet") men sedan släppte hon inte utan höll kvar. Vi har även legat och kramats/hållit om vara ndra i sängen (med kläder...). Vi tittade på film på hennes laptop och var därför tvugna att ligga nära varanda, sedan när vi tog bort datorn blev det liksom att vi lade oss ännu närmre och höll om varandra. 
    Även andra småsaker tex när vi spelade minigolf och hon ställde sig bakom mig, höll sina händer över mina på klubban för att visa mig hur jag skulle slå (som en klyschig filmscen, ellerhur?). Vi har även hunnit med picknick i solnedgången, nattbad och andra romantiska saker.
    Jag vet med säkerhet att hon inte är såhär med sina andra vänner, snarare tror jag att hon själv är förvånad över hur det är med mig.
    Vad tror ni? Är hon intresserad av mer än vänskap? Och hur tar jag reda på det på ett relativt riskfritt sätt?  
    För att vara rakt på sak, ser jag, även som kille, att du är ganska blindFlört.Vilka fler tecken väntar du på? Om det är som du säger har hon varit så tydlig man kan vara. Jag vet att tjejer kan vara ganska "intima" i vanliga kompisrelationer, men det du beskriver är mer än så. Om du/ni fortsätter som ni gör, är nog snarast risken att hon drar sig undan, då hon inte vet vart hon har dig. Ni verkar dessutom så nära, så att en kyss inte skulle bli särskilt pinsam, även om det mot all förmodan "bara" var vänskap. Nu är det iaf dags att våga.

Lycka till / Haskel 
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 12:56:18 följande:
    Jag blir fan snart förbenad på dig, TS, nu tar du och kysser henne vid första och bästa tillfälle, du måste våga för att vinna, alla, och jag menar alla, signaler hon ger dig pekar åt ett enda håll. 

Nästa inlägg från dig efter att du har träffat din kompis....det kommer handla om hur det kändes att kyssa henne.

ELLER HUR !!! 
    Jag har känt precis som du kära Anton! Dock har jag funderat lite och inser att det är katastrof om TS får ihop det med den här tjejen. Det innebär ju förfaan att det blir TVÅ kvinnor mindre till övers för mig som man!!!Flört
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 14:47:49 följande:
    Du har en poäng, min underbare vän,Glad en god poäng dessutom, men ibland vi vi riktiga män offra oss, Haskel, vi får helt enkelt se det som en sak att ha i bakfickan när vi knackar på hos sankte Per. Släpper du denna förtjusande Damen som har "förlorat" sitt hjärta till en annan, säkert lika förtjusande Dam, så är jag säker på att du kommer sova gott i alle fall. Ditt samvete kommer vara rent. 

Och jag vet, Haskel, jag vet, vilken otroligt härlig mänska du är. Seriöst. Och dessutom jävligt snygg också, så du kommer inte ha några problem med att håva in en annan Dam i din fina vedbod. Skulle det skita sig med med att dra hem damen du har siktet inställt på, så har du alltid mina kalsonger att ta till som sista utväg. Det är hundraprocentigt.

Ja. Jag ser dom som mina. Det gör möjligen inte du. Men så är det i alle fall. Men du får dock ha dom i ditt förvar att ta till i krislägen. Så snäll är jag.

Ha en fortsatt skön dag, Haskel. 
    Du har så rätt min vän! Egentligen är det så, att mår en kvinna bra, så mår även jag bra. Därför hoppas även jag på att TS får till det. 

Angående MINA kalsonger, har jag ju nu insett vilka "krafter" de besitter, och att de gör mig fullkomligt omotståndlig för det kvinnliga könet. Självklart är de fortfarande till salu, och du står först i kö, synd bara att du inser dess verkliga värde, och var villig att betala ordentligt för dem.

Ha en underbar dag / din evige vän HaskelHjärta 
  • Haskel
    Thespanker skrev 2013-07-31 15:04:37 följande:

Vad är det för fel på dig egentligen? Sluta förstör tråden med en massa strunt! Du har din helkroppstråd, där kan du hålla på med vad du vill.
    Om anser att det är så illa när någon skriver något OT, så tror jag att du irriterar dig väldigt mycket på varje tråd här på FL. Ännu mer OT, blir det varje gång du väljer att kommentera det.

Ha det braSolig 

Svar på tråden Att kyssa en tjej