Att kyssa en tjej
Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-25 10:22:18 följande:
Haha, kul att det finns intresse! jag jobbar på och det går framåt (tror jag) men inte riktigt i den takt jag skulle önska. Den där kyssen som tråden från början handlade om har alltså ännu inte skett ;) På sätt och vis har vi blivit extremt bra vänner, vi träffas tre-fyra gånger i veckan, pratar i telefon eller smsar varje dag och på olika sätt känns det som att hon bryr sig väldigt mycket om mig.
Det som får mig att känna att det kanske ändå skiljer sig lite från "vanlig" vänskap är att vi är väldigt gosiga mot varandra. Igår när vi var ute tog hon till exempel min hand ("kom vi går åt det här hållet") men sedan släppte hon inte utan höll kvar. Vi har även legat och kramats/hållit om vara ndra i sängen (med kläder...). Vi tittade på film på hennes laptop och var därför tvugna att ligga nära varanda, sedan när vi tog bort datorn blev det liksom att vi lade oss ännu närmre och höll om varandra.
Även andra småsaker tex när vi spelade minigolf och hon ställde sig bakom mig, höll sina händer över mina på klubban för att visa mig hur jag skulle slå (som en klyschig filmscen, ellerhur?). Vi har även hunnit med picknick i solnedgången, nattbad och andra romantiska saker.
Jag vet med säkerhet att hon inte är såhär med sina andra vänner, snarare tror jag att hon själv är förvånad över hur det är med mig.
Vad tror ni? Är hon intresserad av mer än vänskap? Och hur tar jag reda på det på ett relativt riskfritt sätt?
Lycka till / Haskel