Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Att kyssa en tjej

Tycker TS är lite dålig på att hålla oss uppdaterade .....Glad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh

Jag blir fan snart förbenad på dig, TS, nu tar du och kysser henne vid första och bästa tillfälle, du måste våga för att vinna, alla, och jag menar alla, signaler hon ger dig pekar åt ett enda håll. 

Nästa inlägg från dig efter att du har träffat din kompis....det kommer handla om hur det kändes att kyssa henne.

ELLER HUR !!! 

• Anton Chigurh
    Haskel skrev 2013-07-31 14:34:33 följande:
    Jag har känt precis som du kära Anton! Dock har jag funderat lite och inser att det är katastrof om TS får ihop det med den här tjejen. Det innebär ju förfaan att det blir TVÅ kvinnor mindre till övers för mig som man!!!Flört
    Du har en poäng, min underbare vän,Glad en god poäng dessutom, men ibland vi vi riktiga män offra oss, Haskel, vi får helt enkelt se det som en sak att ha i bakfickan när vi knackar på hos sankte Per. Släpper du denna förtjusande Damen som har "förlorat" sitt hjärta till en annan, säkert lika förtjusande Dam, så är jag säker på att du kommer sova gott i alle fall. Ditt samvete kommer vara rent. 

Och jag vet, Haskel, jag vet, vilken otroligt härlig mänska du är. Seriöst. Och dessutom jävligt snygg också, så du kommer inte ha några problem med att håva in en annan Dam i din fina vedbod. Skulle det skita sig med med att dra hem damen du har siktet inställt på, så har du alltid mina kalsonger att ta till som sista utväg. Det är hundraprocentigt.

Ja. Jag ser dom som mina. Det gör möjligen inte du. Men så är det i alle fall. Men du får dock ha dom i ditt förvar att ta till i krislägen. Så snäll är jag.

Ha en fortsatt skön dag, Haskel
  • Anton Chigurh
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 14:40:20 följande:
    onödig kommentar
    Du känner uppenbarligen inte Haskel.....Solig
  • Anton Chigurh
    Thespanker skrev 2013-07-31 15:04:37 följande:

Vad är det för fel på dig egentligen? Sluta förstör tråden med en massa strunt! Du har din helkroppstråd, där kan du hålla på med vad du vill.
    Inget större. Såvitt jag känner till......
  • Anton Chigurh
    Anonym (Nina) skrev 2013-07-31 15:11:16 följande:
    När jag träffade min första tjej så hade jag känt precis som du Ts. Signalerna var logiskt helt hundra riktade mot mig som attraktion. Men hjärnan var för feg för att våga lita på det.

Tillslut "råkade" jag sova kvar på hennes soffa en natt då vi varit vakna hela natten inpå morgonen. Vi hade legat och hållit varandras händer flera timmar när jag äntligen vågade kyssa henne. Det var grymt. Övernattningen efter hade vi ännu roligare ;)

Vi pratade mycket om denna feghet och kom fram till att man känner rätt . Lita på magkänslan ts o kyss henne!

Lycka till!
    Jag hoppas att TS tar detta till sig. Underbart ju......Glad
  • Anton Chigurh

Sådär spanker, blev du lite glad nu ???

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 15:17:09 följande:
    Jag hoppas att TS tar detta till sig. Underbart ju......Glad
    Å det menar jag verkligen....Glad
  • Anton Chigurh
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 15:40:13 följande:
    sluta förstöra tråden nu allihop ^^ nu väntar vi på TS nästa inlägg!!
    Här är ingen som förstör nåt, GK, tro mig,Glad och även jag väntar med spänning på TS näste inlägg. Jag hoppas och tror att hon snart tar steget. Jag vill att hon gör det. Det kommer få en mycket trevlig fortsättning, det är min fulla övertygelse.
  • Anton Chigurh
    Men för helvete, TS, nu blir jag för fan riktigt nervös på dig. Gör nu din plikt och KYSS HENNE nästa gång.

Lova och svär detta inför Gud fader själv och alla hans förbannande deciplar. Eller vad faen det nu heder....!

• Anton Chigurh
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-28 22:39:41 följande:
    Åh ni är så gulliga och fina allihopa! Blir alltid så peppad när jag går in och läser här. Efter att ha läst lite kommentarer i den här tråden så tänker jag "vad dum jag är, klart hon tycker om mig, det är ju bara att köra", men så fort jag är med henne så försvinner självsäkerheten och jag fokuserar mer på alla tillfällen då hon KUNDE ha satt sig närmre men inte gjorde det. Och så är jag väldigt bra på att vänta på det där perfekta tillfället också, som helt enkelt aldrig tycks dyka upp. Kanske är det inte meningen att tillfället ska vara perfekt, man kanske bara får ta ett tillfälle och göra det perfekt... Förlåt, nu flummar jag iväg! Ville bara säga hur glad jag blir av alla peppande kommentarer och jag känner verkligen med er som är i liknande situationer. Det är inte så roligt alltid men någon gång måste man ju våga lite och som sagt så kan man ju aldrig vinna om man inte vågar spela *peppar mig själv* :) 

Kram {#emotions_dlg.flower} 
    Snälla, snälla TS, kom till skott, och det snart, typ nu, såhär kan du bara inte hålla på, visst, vi är många som väntar, men det har egt noll betydelse, det är helt för din egen skull jag menar nu, det här går åt helvete för lång tid, så du får fanimej kyssa din dejt, och det snart, jävligt snart....läs nästa gång du träffar henne, sen får det vara hur lämpligt, eller olämpligt, det vill. Nu kysser du henne, går det åt helvete...så gör det, men som du själv säger, du måste våga för att vinna. Och hon väntar inte till pensionen närmar sig. 

Kyss henne. Nästa tillfälle. Rätt eller fel. KYSS HENNE. Snälla. Det kommer gå bra. Lycka till, TS, inte för att du behöver det, men iaf.  

Kram, //Anton...Glad
Svar på tråden Att kyssa en tjej