Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-28 22:39:41 följande:
Åh ni är så gulliga och fina allihopa! Blir alltid så peppad när jag går in och läser här. Efter att ha läst lite kommentarer i den här tråden så tänker jag "vad dum jag är, klart hon tycker om mig, det är ju bara att köra", men så fort jag är med henne så försvinner självsäkerheten och jag fokuserar mer på alla tillfällen då hon KUNDE ha satt sig närmre men inte gjorde det. Och så är jag väldigt bra på att vänta på det där perfekta tillfället också, som helt enkelt aldrig tycks dyka upp. Kanske är det inte meningen att tillfället ska vara perfekt, man kanske bara får ta ett tillfälle och göra det perfekt... Förlåt, nu flummar jag iväg! Ville bara säga hur glad jag blir av alla peppande kommentarer och jag känner verkligen med er som är i liknande situationer. Det är inte så roligt alltid men någon gång måste man ju våga lite och som sagt så kan man ju aldrig vinna om man inte vågar spela *peppar mig själv* :)
Kram
Snälla,
snälla TS, kom till skott, och det snart,
typ nu, såhär kan du bara inte hålla på, visst, vi är många som väntar, men det har egt noll betydelse, det är helt för din egen skull jag menar nu, det här går åt helvete för lång tid, så du får fanimej kyssa din dejt, och det snart, jävligt snart....
läs nästa gång du träffar henne, sen får det vara hur lämpligt, eller olämpligt, det vill.
Nu kysser du henne, går det åt helvete...så gör det, men som du själv säger, du måste våga för att vinna. Och hon väntar inte till pensionen närmar sig.
Kyss henne. Nästa tillfälle. Rätt eller fel.
KYSS HENNE. Snälla. Det kommer gå bra. Lycka till,
TS, inte för att du behöver det, men iaf.
Kram, //
Anton...