• Thespanker

Att kyssa en tjej

Skicka ett sms till henne med orden : jag tycker väldigt mycket om dig.... så glad att du finns.. avsluta med puss... Sen får du se vad hon svarar.

• Thespanker
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-26 11:48:39 följande:
    Hm, det är en ganska bra idé faktiskt! Problemet är att jag vet inte om hon skulle fatta att jag tycker om henne på DET sättet om jag skrev så eller om hon skulle utgå från att jag menade som vän. Och om hon nu fattade så kan det ju bli lite pinsamt när vi väl träffas, speciellt om hon skulle vilja konfrontera/fråga vad jag egentligen menade med smset (haha, nä det skulle hon aldrig våga...)

Okej, kanske vågar skicka ett sms...  

Skippa så glad att du finns och skriva bara jag tycker väldigt mycket om dig... puss
  • Thespanker
    VackraFlicka skrev 2013-07-26 12:27:14 följande:
    Men kom igen, det här kan inte misstolkas som du skrev:

"Hon har sagt att hon är hetero men öppen för att testa med en tjej/ bli kär i en tjej "om det skulle hända"." 

Om det skulle hända! Det är en inbjudan till dig att se till att det händer! 

Nu ser du till att göra ett move som inte kan misstolkas av henne... Du har allt att vinna! 

Precis, ring henne fråga om vill komma över på en fika...hemma hos dig...Ge henne en jätte kram,,,sen en snabb puss på munnen... Kan tolkas som vänskaplig, men är hon på kommer hon besvara den.
  • Thespanker
    Anonym (br) skrev 2013-07-30 13:14:31 följande:
    Haha, låter ju som om både du och hon följer våra råd, vare sig ni läst dem eller ej! Går ju som på räls det här. Nu brer du väl på idag när ni ses....? Lycka till, håller självklart tummarna!!

Precis, börja med en håååård lång kram. så viskar du....gud vad jag saknat dig...ge henne en puss på kinden.
  • Thespanker
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-31 12:40:26 följande:
    Okej, gårdagen då!
    Vi träffades runt fyra i stan och självklart blev det en rejäl kram. Sedan gick vi och kikade på kläder, tog en kaffe och bara snackade. Det var trevligt, men inte överdrivet spännande. Känns inte som att så mycket intressanta saker kan hända på stan, dagtid med fullt av folk runt omkring, haha
    Vi hade inte direkt planerat hur länge vi skulle ses eller vad vi skulle göra, men runt halvsju drog vi hem till mig. Vi bestämde oss för att vi var hungriga och slängde ihop en middag. Tyvärr skulle hon köra sedan så lyckades inte lura i henne öl eller vin.
    Efter middagen förflyttade vi oss till vardagsrummet, och nu blev det genast lite mysigare. Antar att kombinationen av att det har mörknat utomhus och man börjar bli lite trött gjorde oss båda lite mer benägna att mysa. Hon satte sig först i andra änden av soffan, men sedan flyttade hon sig och satte sig/halvlåg bredvid mig istället. Jag lutade mig mot henne, och då lade hon armarna om mig och höll om mig. Det var väldigt mysigt, men samtidigt lite kompisaktigt då vi fortsatte att prata om vardagliga grejer samtidigt. 
      När hon skulle gå så hade jag nästan bestämt mig för att ge henne en puss, men jag vågade inte så istället blev det en jättejättelång kram.

Hon berättade även att hennes mamma vill träffa mig, tydligen undrar hon vem den där tjejen hon alltid umgås med är. Hon tog även på mig spontant; en snabb hand på låret,  strök bort en hårslinga ur mitt ansikte, rättade till min tröja.... Hm, när jag läser det här så känns det lite som att det var hon som var den modiga igår ^^

Kommer snart ock smiskar dig... Det är ju så solklart allting... hon har känslor för dig med.  KOM IGEN NU  :)
  • Thespanker

Vet du vad TS, kanske skulle vara så enkelt att du tittar henne i ögonen och bara säger, jag skulle vilja kyssa dig...

• Thespanker

Anton, Haskel starta en egen tråd där ni kan sitta och höja varandra till skyarna. Låt tråden följa topic.

• Thespanker
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 15:02:47 följande:
    Har du någonsin sett mig bry mig om den typen av uppmaning du kommer med här, spanker ???

Du kan få det översatt också. Jag skiter det ett jävligt långt stycke vad du tycker. 

Vad är det för fel på dig egentligen? Sluta förstör tråden med en massa strunt! Du har din helkroppstråd, där kan du hålla på med vad du vill.
Svar på tråden Att kyssa en tjej