Annaba, vet precis vad du menar. Hela den här resan har ju varit ett heltidsarbete och vad skulle man göra utan familjeliv.. Nu verkar det ha löst sig för dig men om du skulle behöva igen så pröva med vårdcentralen, det funkade för mig. Det gick bra att en sköterska lämnade provsvar då jag sa att jag skickar dessa vidare till min klinik som analyserar det hela. Det är för jävligt att det ska vara så svårt att få ta blodprover, detta handlar endast om pengar. Och utomlands där vill de ta alla möjliga prover för där tar de betalt för varje prov...
Annaba, TACK SNÄLLA FÖR LÄNKEN, ska spana in den snart.
Mitt HCG var igår 982 och i onsdags förra veckan 359, är det en normal ökning tro? Ska googla och se om det är positivt. Det förklarar ju i varje fall varför man inte såg ngt på ultraljudet, Annaba har nu lärt mig att det ska vara på minst 1000 :)
Mina bruna blödningar avtog igår och idag nästan ingenting. Tänker att om det handlar om missfall så borde det väl fortsätta att blöda, eller kan det komma senare, ngn som vet? Jag som verkligen hade gett upp, är det verkligen möjligt att jag fortfarande kan vara gravid tro??!!! Imorgon vet jag, usch vad jag är nervös.