TyckOmMig skrev 2013-06-19 18:25:53 följande:
Grattis Annaba till fint hcg värde har du fått reda på hcg värde nr 2?
Idag har jag varit på SPEC MVC för planering av min graviditet av tvillingarna och riskerna som finns då man gjort ÄD.
Jag är fortfarande väldigt trött men är så glad över att ha fasat ut all medicin och att jag kommit så här långt.
Har gått in i vecka 14 nu.
Tyck om mig, hur kom du i kontakt med SPEC MVC och är det möjligtvis i Stockholm ngnstans? Vet du vad det finns för risker då man gjort ÄD?
Jag har ju precis plussat så kanske lite tidigt att söka upp ngn, jag faktiskt inte alls hur man gör. Kan ngn råda mig om vilken kontakt jag bör ta? Just nu tar jag blodprover på vårdcentralen, har ingen här som jag kan rådgöra med.
Det enda jag vet är jag behöver östrogen utskrivet om en månad, om det nu håller i sig. Känner mig lite orolig idag då mitt östrogenvärde skönk så drastiskt, har ingen aning om vad det betyder, ngn annan som vet?
Annaba, jag läset om ngn vars HCG inte hade ökat så mycket men hon var gravid ändå, tänker på dig, hoppas att det går vägen!! Jag har ingen koll och vet inte vad det betyder. Man önskar att man hade en granne som kunde allt som kunde fråga..