• Anonym (44 år)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

I princip alla män, oavsett ålder, kollar på snygga tjejer och jag är inget undantag. Mentalt tänker man inte på att man faktiskt är 20-25 år äldre än tjejerna man kollar på (jag kollar på tjejer i alla åldrar, men nu gällde frågan unga tjejer). Jag kan förstå om jag t.ex. skulle glo mycket ingående på en 18-åring, att hon då skulle tycka att det var "obehagligt", men så skulle jag personligen inte göra, det skulle nog var lite diskret i sådana fall, och skulle jag få minsta indikation om att tjejen inte "uppskattade" detta, så skulle jag sluta titta direkt.

Alltså, tycker ni unga tjejer att det är "obehagligt" när "äckliga gubbar" +40 kollar på er (inte något pervo alltså) eller hur resonerar ni? Man vill ju inte upplevas som en snuskgubbe bara för man har passerat 40 och kollar på snygga tjejer, i alla åldrar (Jag raggar inte på så unga tjejer).

• Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-15 22:30:17 följande:
    Det är lite diffust skulle jag säga. Jag tror absolut att det finns många 20åringar som skulle tycka det var för mycket om en ok 40+are skulle stirra på dom. Men jag tror även att en snabbtitt skulle kunna var trevligt för en del i samma ålder. Det är nog lite blandad kompott.

Men jag är övertygad om att de 20-åringar i den här tråden troligen är 40+are själva och tänker att argumentet får mer tyngd om dom låtsas vara 18-20
    Jaa. Lite som att alla män ser mycket yngre ut än sin ålder och är vältränade och att yngre kvinnor älskar när de flörtar med dem ...
  • Anonym (Kvibna)

När jag var i den åldern tyckte jag absolut att 40 + var gubbar. Äckliga är väl att ta i men noterade knappt att farbröderna fanns i min omgivning. Jag har funnit män upp till 10 år äldre än mig intressanta men där tar det stopp. Nu när jag är 35 så blir äldre män mer och mer ointressanta.. Många yngre killar är ofta lite omogna så bäst är nog mån i sin egen ålder. 

• Öland 4ever
    Anonym (44 år) skrev 2013-05-14 13:31:26 följande:
    Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
    Det får jag väl hoppas att de inte tjejerna mellan 18 - 25 år tycker eftersom den är den gruppen av brudar jag slänger en extrablick på.  Skäms
    Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Anonym (Tjej 19)

Eftersom du beskriver dig själv som äcklig gubbe så vill jag inte att du tittar på mig. Vill ha snygga män som är max 26år allt över det går fet bort. Äldre än min pappa nej tack äckel.

• Anonym (Tjej 19)

Ts du kan ju fråga dig själv om du skulle gilla att tanter i 60årsåldern skulle titta på dig? Där har du nog svaret på din egen frågeställning. Om svaret är nej är inte intresserad av gamla kärringar så är det kanske dags för dig att inse att du är en gammal gubbe.

• Anonym (Man5)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-15 22:30:17 följande:
    Det är lite diffust skulle jag säga. Jag tror absolut att det finns många 20åringar som skulle tycka det var för mycket om en ok 40+are skulle stirra på dom. Men jag tror även att en snabbtitt skulle kunna var trevligt för en del i samma ålder. Det är nog lite blandad kompott.

Men jag är övertygad om att de 20-åringar i den här tråden troligen är 40+are själva och tänker att argumentet får mer tyngd om dom låtsas vara 18-20
    Citerar mitt eget inlägg.

Dom 3 personer som gjort tummen ner var dom jag pratade om i mitt sista stycke i inlägget. Dom blev kränkta nu.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Tjej 19) skrev 2024-07-16 14:05:04 följande:

Ts du kan ju fråga dig själv om du skulle gilla att tanter i 60årsåldern skulle titta på dig? Där har du nog svaret på din egen frågeställning. Om svaret är nej är inte intresserad av gamla kärringar så är det kanske dags för dig att inse att du är en gammal gubbe.

Skulle inte bry mig ett skvatt om 60-70åriga tanter tittade till på mig.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 16:05:44 följande:
    Citerar mitt eget inlägg.

Dom 3 personer som gjort tummen ner var dom jag pratade om i mitt sista stycke i inlägget. Dom blev kränkta nu.
    Och själv beskriver du dig som en 40-plussare som är så nöjd med dig själv och inte ett dugg bitter. Ändå sitter du här och diskuterar fenomenet och berättar vilka de andra i tråden är.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Fast) skrev 2024-07-16 16:26:07 följande:
    Och själv beskriver du dig som en 40-plussare som är så nöjd med dig själv och inte ett dugg bitter. Ändå sitter du här och diskuterar fenomenet och berättar vilka de andra i tråden är.
    Jag diskuterar vad jag ser och hör. Varför måste jag vara bitter? Jag har familj, haft det helt ok med tjejer genom åren, har ett bra jobb, bra vänner och intressen jag trivs med. Jag är säkert bitter eller kan bli triggad av vissa saker ändå, men överlag är jag inte det. Vi behöver inte fortsätta att diskutera mig, utan istället rikta in oss på trådens ämne. Men nu vet du.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 16:36:46 följande:
    Jag diskuterar vad jag ser och hör. Varför måste jag vara bitter? Jag har familj, haft det helt ok med tjejer genom åren, har ett bra jobb, bra vänner och intressen jag trivs med. Jag är säkert bitter eller kan bli triggad av vissa saker ändå, men överlag är jag inte det. Vi behöver inte fortsätta att diskutera mig, utan istället rikta in oss på trådens ämne. Men nu vet du.
    Så varför måste de andra som skriver i tråden vara bittra? Du kan ju själv börja med att diskutera trådens ämne, istället för att skriva om vilka de andra i tråden är. Speglar bara vad du själv skriver, om du nu inte förstod det.
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?