• livetvänder

Negerboll..

Det här är fan skrämmande:(Idag hade min dotter fått skäll på skolan för att hon sa negerboll.Vad fan det har man sagt ialla tider och jag kommer att forsätta göra det med.I min bakbok så stor det negerboll inte chokladboll.Jag brukar säga det när jag är på cafe att jag skall ha en negerboll och svart kaffe;)

Vad säger ni????

• Svar på tråden Negerboll..
  • ManligMan6
    Dorian Ertymexx skrev 2013-03-03 02:03:10 följande:

Okey okey, hädanefter kallar vi Jimmy och grabbarna för nazister, inte "främlingsfientliga", eftersom det är vad de varit och kallats i många år, och är deras rätta namn.

Kalla du gärna vem du vill för jimmy eller nassar!
    Men vi andra är INTE nassar för att vi kallar ett bakverk vid dess riktiga namn! 
  • Dorian Ertymexx
    ManligMan6 skrev 2013-03-03 02:05:13 följande:

Men vi andra är INTE nassar för att vi kallar ett bakverk vid dess riktiga namn! 

Nähenä. Att folk tar illa vid sig är irrelevant, så länge ni slipper ändra ert ordval. Charmigt värre.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Crimen
    Dorian Ertymexx skrev 2013-03-03 02:14:47 följande:

Nähenä. Att folk tar illa vid sig är irrelevant, så länge ni slipper ändra ert ordval. Charmigt värre.
    Vart jag mig i världen vänder, står du där, beredd att försvara din vänsterpropaganda oavsett frågeställning. Charmigt värre, ja.
  • Grande Rock
    ManligMan6 skrev 2013-03-03 02:05:13 följande:

inte nassar, men sannerligen lite ohövliga
  • Dorian Ertymexx
    Crimen skrev 2013-03-03 02:30:52 följande:
    Vart jag mig i världen vänder, står du där, beredd att försvara din vänsterpropaganda oavsett frågeställning. Charmigt värre, ja.

Tja, eftersom alla vänster om SD (vilket inom riksdagen betyder ALLA, vänster, liberaler, konservativa) anses vara kommunister så... ja, då är jag väl kommunist då. *rycker på axlarna*
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Delia

Jag har så svårt att förstå det här. Ni som kommer med alla fantastiska argument såsom "jag har alltid sagt det" "får man inte säga vitlök heller" osv, tänker ni aldrig några varv extra? Förstår ni på riktigt inte hur korkade ni framstår när ni vägrar tänka efter?

• swedemom
    Delia skrev 2013-03-03 06:35:26 följande:
    Jag har så svårt att förstå det här. Ni som kommer med alla fantastiska argument såsom "jag har alltid sagt det" "får man inte säga vitlök heller" osv, tänker ni aldrig några varv extra? Förstår ni på riktigt inte hur korkade ni framstår när ni vägrar tänka efter?
  • Dagdrömmaren
    Psychopath skrev 2013-03-02 22:35:52 följande:
    Och svarta rodnar inte? Sen så lät det på det du skrev som om blodet verkligen "lyser igenom" huden, och det gör det inte när man rodnar.
    Det syns inte lika bra när de rodnar pga att de har mer melanin i huden... Vad är det du inte förstår?
  • swedemom
    Dorian Ertymexx skrev 2013-03-03 02:14:47 följande:

Ja..suck! Dessa personer kommer antagligen aldrig förstå hur otroligt sorliga dom själva är, tragiska människor som inte kan tänka, men det måste bottna i någon slags blockering där hjärnan helt enkelt kan ta in ny information om vissa saker. Så man får ha lite översende trotts allt...men det är för sorgligt, snart är dessa människor ett minne blott med barnbarn som får skämmas för dom, fast med viss sympati får man hoppas...eftersom dom inte ens förstår att de flesta även i lilla sverige idag numer lever i ett världsreflekterande samhälle, uppväxta med ett evolverat ordspråk och en förmåga att hänga med i utvecklingen och tänka med lite perspektiv på dåtidens okunskap!
Svar på tråden Negerboll..