• livetvänder

Negerboll..

Det här är fan skrämmande:(Idag hade min dotter fått skäll på skolan för att hon sa negerboll.Vad fan det har man sagt ialla tider och jag kommer att forsätta göra det med.I min bakbok så stor det negerboll inte chokladboll.Jag brukar säga det när jag är på cafe att jag skall ha en negerboll och svart kaffe;)

Vad säger ni????

• Svar på tråden Negerboll..
  • Nordkristall82

Detta är ändå en icke-diskussion, finns så mycket viktigare saker att bry sig i.

Kalla negerbollen för vad ni vill

• Dagdrömmaren

Jag säger chokladboll, men jag bryr mig inte om vad andra säger. Videon är skojj btw.

• listo
    Nordkristall82 skrev 2013-02-28 16:49:32 följande:
    Detta är ändå en icke-diskussion, finns så mycket viktigare saker att bry sig i.

Kalla negerbollen för vad ni vill
    Det mesta i världen är ju faktiskt icke-diskussioner, det finns alltid något som är viktigare. Men ha en bra dag!
  • Nordkristall82
    listoplisto skrev 2013-02-28 16:50:27 följande:
    Det mesta i världen är ju faktiskt icke-diskussioner, det finns alltid något som är viktigare. Men ha en bra dag!
    Detsamma
  • Maltex
    felix le chat skrev 2013-02-28 15:17:06 följande:

Eftersom detta bakverk har ett namn på svenska som i dag inte är acceptabelt så väljer jag
    att på cafe eller kondis köpa en mazarin istället.

Att jag skulle ändra namn på bakverket för att vara politiskt korrekt finns inte i min värld.

Mazariner är ochså jätte gott !  

Hahahah! Fan vad skön!
  • Nordkristall82
    Dagdrömmaren skrev 2013-02-28 16:50:14 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Jag säger chokladboll, men jag bryr mig inte om vad andra säger. Videon är skojj btw.
    Den är faktiskt skitkul, har sett den förr
  • Mithra

Jag har alltid sagt chokladboll och kommer alltid att göra. Varför ändra det till negerboll? Dessutom är det ju mera logiskt att det heter chokladboll då det är choklad.. right? Solig

• Dagdrömmaren
    Nordkristall82 skrev 2013-02-28 16:52:31 följande:
    Den är faktiskt skitkul, har sett den förr
    Mm... videon är ju på sätt o vis sann (dock uttryckt på ett väldigt grovt vis), folk kan vara väldigt känsliga :P
  • Nordkristall82
    Dagdrömmaren skrev 2013-02-28 16:58:11 följande:
    Mm... videon är ju på sätt o vis sann (dock uttryckt på ett väldigt grovt vis), folk kan vara väldigt känsliga :P
    Precis, grejen är att  i verkligheten är inte folk så lättkränkta som vissa tror. Och är man det så bör man jobba med sin självkänsla.

Folk får väl kalla mig för vad dom vill, jag vet liksom vad jag är och vem jag är ....
  • livetvänder

Inte ändrat till negerboll utan det är ändrat till chokladboll..Jag har sagt negerboll i 20 år så det skulle vara svårt att ändra på det nu

Svar på tråden Negerboll..