bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Här rullar det på går in i vecka 17 (16+0) idag mår inte så dåligt längre, men fortfarande väldigt trött å humör svängningar . Har oxå börjat känna den lilla mer å mer är så mysigt.
Mitt illamående kommer och går men mest lider ja av foglossning och ischias :( knappt gå emellanåt.. Annars fint. Vecka 22 nu :)
Finns det en riktig bf oktober? Nån som kan länka? Denna verka ju blandat men ligger i bf oktobr :p
Hej! Hoppas jag kan få va med i denna tråd jag har bf 3 oktober och väntar en liten flicka! Har en son född 04-2011 sen tidigare. Vi var på rul för en vecka sedan och allt såg fint ut då!! Någon mer än jag som bor kring Sala eller Västerås? :)
Välkommen till tråden
Jag är från Nyköping.
Har BF 14 oktober :) med första barnet, redan fått sjuklig förlossningsnojja :(
Mini92- vad är det som skrämmer dig? Förlossningen är något fantastiskt (enligt mig) säg till så får du lite pepptalk
BF 18 oktober ultraljud den 20.e maj
Jag är helt ny på sidan och även i babyvärlden!
Jag har BF 28 oktober. Jag har varit på KUB för några veckor sen och allt såg jättebra ut. Nu längtar jag bara till RUL så man har en chans att få reda på könet också. Jag ska på RUL den 30 maj. Det är inte långt dit, men dagarna kryper ju fram...
Jag har RUL nu på torsdag 16/5 å jag längtar så sjukt mycket efter att få se lilla miraklet å vad som döljer sig i magen om h*n vill visa