bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Känner ni av rörelser nu? Jag tyckte jag kände rätt tidigt i graviditeten, typ v 13 men de senaste veckorna har jag inte känt någon alls, Är i v 19 nu. Har varit hos BM två gånger och hjärtat pickar på som det ska iaf. Imorgon blir det äntligen RUL!
Idag har jag varit hos sjukgymnasten som har konstaterat att jag har foglossning. Kanske därför det strålar ner i benet så att jag knappt kan gå emellanåt... Ska testa TENS, hon vill vänta med akupunktur eftersom att effekten brukar kunna avta efter typ 10 ggr. Någon som har testat TENS?
Linnelin jag kände bebisen ganska tidigt jag med, men för nån vecka sen började jag känna sparkar så mysigt. Å nu är jag i vecka 20
Å då var RUL avklarat. Den lille rackaren sprattlade och hade sig. Allt såg bra ut. Blev flyttad 5 dagar till 30/10. Moderkakan ligger i framvägg vilket förmodligen är orsaken till att jag inte känner något än. Hon som utförde ultraljudet sa att hon såg tre vita streck så hon tippade på att det är en flicka. Vi har dock pratat om att boka tid hos en privat klinik om några veckor för att förhoppningsvis få en lite säkrare uppgift.
Jag har tydligen fått staflykoker B. De kollade detta eftersom jag haft lite problem med kisseriet och med sammandragningar. Det behandlas dock inte förrän i samband med förlossningen. Någon som har erfarenhet av detta?
Jag har tydligen fått staflykoker B. De kollade detta eftersom jag haft lite problem med kisseriet och med sammandragningar. Det behandlas dock inte förrän i samband med förlossningen. Någon som har erfarenhet av detta?
Streptokock B låter inte som någon höjdare! iMHotEP, hur gick det med dottern? Blev hon dålig?
Nu har vi äntligen flyttat och vi trivs så bra! Jag älskar nya lägenheten! Snart dags att börja inhandla lite bebissaker oxå. Lite har vi köpt men har inte velat köpa allt för mycket innan flytten. Hur lång har ni kommit i inhandling?
Jag har bara handlat ett par strumpor å en pyjamas än. Har inte vågat handla mer!
Då började man nationaldagen med att åka in till förlossningen efter att mått jätte dåligt igår och imorse. Lugnt va de där iaf :) men vi mår bra nu :)