bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
* framflyttad 3 dagar menade jag!
Tanken var att använda vagnen jag hade till dottern. En Brio Sing. Jag måste ha svängbara hjul eftersom att jag har en handled om är trasig. Jag bad sambon kolla fjädringen på den sist han var upp på vinden och han tyckte att den var bra. Igår var jag tvungen att gå upp och passade på att dubbelkolla. Fjädringen var obefintlig. Frågade honom om han verkligen hade kollat och det hade han minsann. Visade honom att det var handtaget som glappade och att det inte var någon fjädring. Ja, jag är den med koll av oss två. Han kan datorer, jag kan bilar och andra mekaniska/tekniska prylar... Så vi får se hur det blir med vagnen.
Brio sing har noll fjädring, men iomed att handtaget är ett teleskop så "glappar" de lite.
Var på ultraljud i måndag och har fått BF framflyttad till 18 okt. Allt såg bra ut och Vi fick också veta att vi får en liten tjej!
Men om man bor i halvt "stan" och både går asfalt och skogsvägar vilket av alternativen svänghjul eller fasta hjul är bäst tror ni?
Ska på ultraljud nästa vecka men kan inte bestämma mej om jag vill veta könet eller inte! Min sambo säger att jag får bestämma det!
Vill man spara på den tills förlossning eller är det bättre för både mej o inköp av kläder tex innan?
Hatar att jag inte kan bestämma mej!!!! :)
Om du var nöjd med singen! Kolla på smile!
Jag skulle säga att de är en tusen gånger bättre vagn än sing :)
Jag hade singen till dottern men endast som sittvagn och den funkade super som det (stadsbo). Men som liggvagn är jag lite tveksam. Vi får testa helt enkelt och är jag inte nöjd så får sambon köpa ny vagn.
Helt rätt :)
Fördelen med vår vagn är att den har svängbara hjul, men de kan låsas så att de är fasta. Så det är ett bra tips, att kolla efter en vagn som man kan låsa framhjulen på. :)