bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Angeldevil-spännande med RUL-när har du BF? Jag har BF 3 oktober och är i vecka 14+5, dvs vecka 15. Får du ett litet september barn tro?
enilorac81: jo jag längtar tills Imon :) har BF 5 September så blir ett september barn om inte pyret vill kika ut en vecka tidigare och bli ett augusti barn på min och min fästmans 6 års dag :) då har du inte heller långt kvar till RUL :) hur mår du?
Berättade för två kollegor som jag jobbar en del med idag. Halva lunchen spenderades dubbelvikt över mitt skrivbord, flämtades och illamående. Håller i en del utbildningar tillsammans med ena kollegan och vill att hon ska förstå varför jag är grön i ansiktet emellanåt. Båda kollegorna blev superglada och gratulerade så mycket. Dock får jag Lergigan comp utskrivet imorrn så jag hoppas på att det blir bättre.
Idag fick vi även besked om en lägenhet vi har tittat på och hon som har den vill väldigt gärna byta med oss. Det känns toppen! Ett bra område och sjöutsikt från balkongen.
Hur stora magar har ni fått? Syns fortfarande inte ett jota på mig...
LinnElin: skönt att berätta så folk vet varför man inte är lika pigg nu :)
Och grattis till lägenheten, låter ju underbart :) vi flyttar till en 5a om tre veckor, känns skönt :)
Ja har börjat få en liten kula nu. Putar på en del :) de kommer snart ska du se :)
Angeldevil- mådde illa de första 12 veckorna men ni har det släppt. Ja men kul att du har BF precis en månad (nästan) för mig!
Blir 15 månader mellan sonen och nästa bebis, blir spännande
LinnElin- har också en liten kula. Kul med lägenheten förresten
enilorac81: kul ja :)
Ok, då har du fullt upp redan nu ;) kännt några rörelser än?
Angeldevil- inga rörelser än...sonen är vild så inte så mkt vila just nu
Berättade för dottern igår att det finns en bebis i mammas mage. Hon har en lillebror hos sin pappa redan så det var väl ingen kioskvältare direkt. Hon frågade om hon fick känna men sen glömde hon nog bort det. Imorse så kom hon på det igen och frågade vad bebisen ska heta. Jag frågade henne vad hon tycker den ska heta och fick Tummelisa till svar. Kanske inte riktigt vad jag hade tänkt med vi kan ju kalla den för det så länge. De är roliga de små underbara varelserna!
Ja, de är finurliga de små! Min son känner på magen nästan varje dag (har en rätt så stor kula nu, magen började synas rätt så mycket redan i v. 8... Tror kanske inte att den behöver bli större än sist totalt sett, men den växer definitivt snabbare den här gången. Med sonen kunde jag dölja magen till åtminstone v. 18) och säger att bebisen ska heta Rut! Så söt! Han har en bra tjejkompis som heter så och en kompis på dagis med, så jag antar att det är från dessa han har fått det.
Varit på RUL och allt såg strålande ut. Bebis sparka runt och vinka och sög på tummen. Så söt. Moderkakan låg i bakväg så ja borde känna sparkar snart :)