• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Molsey
    angeldevil skrev 2013-04-11 11:58:26 följande:
    Varit på RUL och allt såg strålande ut. Bebis sparka runt och vinka och sög på tummen. Så söt. Moderkakan låg i bakväg så ja borde känna sparkar snart :)

Härligt att allt såg så bra ut! Gratulerar! Glad Får vänta till i mitten på maj innan vi ska på RUL, men tiden går mycket fortare under den här graviditeten än under min förra upplever jag, så snart är vi förhoppningsvis där! Glad
  • angeldevil

Molsey: hihi tack :)
    Ja du ska se att de går fort tills mitten av maj. Är ju redan mitten av april :)

• LinnElin

Usch... Även om det kanske inte syns så mycket på mig än så känns det. Jag skulle ta på mig favvojeansen imorse och det var knappt att jag kunde knäppa dem. Rynkar på näsan Så just nu har jag ett par byxor och två par leggings jag kan ha på mig. Roligt, verkligen jättekul... Nä, inte hänga läpp över det. Det blir till att shoppa mammabyxor (som jag inte ens behövde använda förra graviditeten) kommande helg.

(¯`°?.¸Linnéa 100107¸.?°¯)
  • Huffen

Jag hoppar in här jag med! Vi väntar vårt andra barn i början av oktober. Enligt senaste ultraljudet ligger BF 2 oktober. Nu kan jag knappt hålla mig till RUL som är i mitten av maj. Är det någon av er som bor i Göteborg med omnejd?

• Snusann

Varit på ultraljudet för KUB idag, det visade tyvärr ett foster i stl som v 7 och tyvärr ingen hjärtaktivitet. Nu sitter jag har och har fått ta cytotec och hoppas på att börja blöda ut det. Hinnsäcken var så stor som jag trodde att jag var så graviditeten stämde i övrigt. Andra gången min kropp håller kvar ett dött foster en lång tid, 5 veckor nu och 3 veckor förra gången. Lessamt och trist... Jag hade längtat så!
    Jag lämnar gruppen och önskar er alla lycka till! 

• Molsey
    Snusann skrev 2013-04-16 11:51:49 följande:
    Varit på ultraljudet för KUB idag, det visade tyvärr ett foster i stl som v 7 och tyvärr ingen hjärtaktivitet. Nu sitter jag har och har fått ta cytotec och hoppas på att börja blöda ut det. Hinnsäcken var så stor som jag trodde att jag var så graviditeten stämde i övrigt. Andra gången min kropp håller kvar ett dött foster en lång tid, 5 veckor nu och 3 veckor förra gången. Lessamt och trist... Jag hade längtat så!

Usch, vad tråkigt att höra. Gråter Beklagar verkligen och hoppas att ni orkar försöka igen och att det går bättre då. Kanske ingen tröst nu, men jag har flera vänner och kollegor som har flera missfall och MA med sig i bagaget, men som idag har flera fullt friska barn. Men, fy, jag blir verkligen ledsen av att läsa ditt inlägg, så ledsen för er skull! Rynkar på näsan Finns väl inget som tröstar precis nu, men jag hoppas verkligen att det går bättre för er nästa gång och försök att hålla i minnet att ni kan ju bli gravida tillsammans - det är ju superstort det! 
  • LinnElin
    Snusann skrev 2013-04-16 11:51:49 följande:

Jag beklagar verkligen! Massa kramar till er!
    (¯`°?.¸Linnéa 100107¸.?°¯)
Svar på tråden bf oktober 2013???