bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Molsey: hihi tack :)
Ja du ska se att de går fort tills mitten av maj. Är ju redan mitten av april :)
Angeldevil- häftigt! Halva tiden passerat nu nästan va?
enilorac81: grymt :) går in i vecka 20 på måndag :)
Usch... Även om det kanske inte syns så mycket på mig än så känns det. Jag skulle ta på mig favvojeansen imorse och det var knappt att jag kunde knäppa dem. Så just nu har jag ett par byxor och två par leggings jag kan ha på mig. Roligt, verkligen jättekul... Nä, inte hänga läpp över det. Det blir till att shoppa mammabyxor (som jag inte ens behövde använda förra graviditeten) kommande helg.
Jag hoppar in här jag med! Vi väntar vårt andra barn i början av oktober. Enligt senaste ultraljudet ligger BF 2 oktober. Nu kan jag knappt hålla mig till RUL som är i mitten av maj. Är det någon av er som bor i Göteborg med omnejd?
Varit på ultraljudet för KUB idag, det visade tyvärr ett foster i stl som v 7 och tyvärr ingen hjärtaktivitet. Nu sitter jag har och har fått ta cytotec och hoppas på att börja blöda ut det. Hinnsäcken var så stor som jag trodde att jag var så graviditeten stämde i övrigt. Andra gången min kropp håller kvar ett dött foster en lång tid, 5 veckor nu och 3 veckor förra gången. Lessamt och trist... Jag hade längtat så!
Jag lämnar gruppen och önskar er alla lycka till!