• Huffen

bf oktober 2013???

Jag hoppar in här jag med! Vi väntar vårt andra barn i början av oktober. Enligt senaste ultraljudet ligger BF 2 oktober. Nu kan jag knappt hålla mig till RUL som är i mitten av maj. Är det någon av er som bor i Göteborg med omnejd?

• Huffen

Hej!

Jag och min fru väntar vårt andra barn med BF 6 oktober. Jag känner mig väldigt lugn jämfört med första barnet. Min fru är i v 37 (36+4). Hur mår ni? 

• Huffen

Är i v 41+2 och nu är längtan efter lillasyster stor. Vårt första barn föddes på 41+3 - förhoppningsvis tar lillasyster efter och bestämmer sig för att avbryta "roomservicen" och komma ut inom väldigt snar framtid. Nu börjar det bli tungt och tröttsamt!

Lycka till alla! 

• Huffen
    SmultronSöt skrev 2013-10-18 08:26:49 följande:
    Huffen!

HAR DET HÄNT NÅGOT PÅ BEBISFRONTEN ÄN? Skrattande 
    Inte det minsta! Känner inte av något. Var hos BM igår och allt såg bra ut. Har fått en tid för igångsättning på måndag om inget händer under helgen - vilket jag innerligt önskar att det gör! 41+4 idag, de 12 längsta dagarna jag upplevt!

Själv då? Nu är det nära! Känner du av något? 
  • Huffen

Tänk - det har redan gått en månad sedan vår dotter kom. 21 oktober (BF+14) kom hon ut med rekordfart. Helt ofattbart att man nu är tvåbarnsförälder. 3225g och 49 cm lång. Hon har kolik men vi har vanan inne  (hennes storebror hade också kolik) och försöker bara ta en dag i taget. Men tänk - det har redan gått en månad. Grattis alla ni som har fått era bebisar och lycka till ni som väntar!

Svar på tråden bf oktober 2013???