bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Jag har inte känt något alls de senaste veckorna och illamåendet har avtagit lite grann. Magen har heller inte vuxit något så jag kände mig lite orolig. Ringde min BM igår och fick komma två timmar senare för att lyssna efter hjärtat. Hon kände och klämde lite på magen och hon kunde konstatera att livmodern har iaf växt. Hon fick leta en stund med sedan hittade hon det lilla livet. 156 slag i minuten. Känns lite lugnare nu. 2 veckor kvar till RUL. Tiden går ju SÅ långsamt!
Linnelin vilken vecka är du i?
17 oktober är dem här lilla krabaten beräknad men den ville inte visa könet så det får vi snällt vänta å se när den kommer! Men allt såg jätte bra ut å den sprattlar å har sig!
Jag är beräknad till 15 oktober. Så jag gick in i vecka 18 idag! Första barnet och är totalt livrädd för detta! Min hjärna exploderar av all info och baby saker! Bara som en sån grej att skaffa vagn.. Finns ju en miljon olika! Hjälp!
Är så glad :) nu har ja äntligen börjat känna riktigt mysiga buffar så t.o.m magen hoppar till och man ser de utåt :) riktigt livat därinne, speciellt på morgonen :) vecka 24 nu :)
Hannah77 Vad blev de för vagn? /barnvagnsnörd :)
Oj kom visst på att jag ej skrivit på länge!
Jag väntar min/vår andra pojke den 22/10!