• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • Långskånken
    Persisk skrev 2013-01-11 14:57:43 följande:
    haha av den enkla anledningen att du säkert också byter kille och säng oftare än du byter underkläder Flört Som sagt, VERY TYPICAL Swedish behavior 
    Va? Ska man byta underkläder? Vem skulle vilja byta underkläder med mig?
  • Ejder
    Snöviolen skrev 2013-01-11 16:26:29 följande:

Ts hjärna.
    Med tanke på kvaliteten på ditt inlägg så är det snarare din.
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 15:30:15 följande:
    men herregud det går inte ens att jämföra svenska tjejer med Iranska, inte en chans.. även de ''vildaste'' tjejerna från Iran eller resten av Mellanöstern är inte lika lössläpta samt lätta som vissa Svenska tjejer. Det hänger en hel del i det du säger att det är olika kulturer och i mellanöstern så är det inte lika öppet, sex pratas det inte om, det är bara giftermål samt äktenskap och sen får man ha sex men du ska veta att även där så sker allt under ytan dvs i hemlighet men inget tar priset förutom Sverige och resten av Norden länderna för de har samma kultur som Svenskar. 

Varför klagar du på svenskar när du kränker svenskar och säger att svenska tjejer är lösaktiga?

Min barndomsvän är jugoslav (född i Sverige) och jag har tappat räkningen efter 40 hur många killar hon hade "avverkat" när hon var 20 (nu är hon 39). 
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 15:02:01 följande:
    oj oj oj där gick du över gränsen, som sagt det angår ingen, MITT liv, min familj, jag bestämmer och jag skiter i vad andra tycker Flört Min man tjänar bra(högskoleutbildad) mer behöver jag inte säga och nej han är inte i min ålder han är 26. Som sagt det är mitt privata liv, ingen har rätt att lägga sig i mitt liv. 

Och du ska lägga dig i svenska tjejers privatliv då?
  • Svenskflicka

Ts verkar inte heller kunna komma med några relevanta åsikter i denna debatt. Hon håller sig undan ist. 

svensktyska.blogg.se/

• Irma01

Ursäkta TS: en fråga: om iranier är alltid raka och säger vad dom tycker, kan du då förklara för mig varför Iran är en diktatur? För jag tycker inte riktigt att det går ihop...

• Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.

Svenska tjejer sexuellt aktiva från 12-årsåldern?!  Var har du fått det ifrån?  

Svenska kvinnor är iaf frigjorda från sina män till skillnad från utländska kvinnor..........jag dömer inte, jag säger bara sanningen för alla vet detta.  
  • pontus1992
    Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.

ÄR DU EN SD VÄRVARE ELLER??
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-10 21:51:31 följande:
    Jag ljög ju inte för henne, eller? sa bara hur hon är och beter sig, vilket är billigt. En tjej som ligger runt hela tiden med olika killar har ingen självrespekt och är billig. Hon gillade tydligen inte sanningen. 

Inte bara svenskar som gör så!!
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..