Inlägg från: Jag är jag du är du |Visa alla inlägg
  • Jag är jag du är du

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-11 15:30:15 följande:
    men herregud det går inte ens att jämföra svenska tjejer med Iranska, inte en chans.. även de ''vildaste'' tjejerna från Iran eller resten av Mellanöstern är inte lika lössläpta samt lätta som vissa Svenska tjejer. Det hänger en hel del i det du säger att det är olika kulturer och i mellanöstern så är det inte lika öppet, sex pratas det inte om, det är bara giftermål samt äktenskap och sen får man ha sex men du ska veta att även där så sker allt under ytan dvs i hemlighet men inget tar priset förutom Sverige och resten av Norden länderna för de har samma kultur som Svenskar. 

Varför klagar du på svenskar när du kränker svenskar och säger att svenska tjejer är lösaktiga?

Min barndomsvän är jugoslav (född i Sverige) och jag har tappat räkningen efter 40 hur många killar hon hade "avverkat" när hon var 20 (nu är hon 39). 
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 15:02:01 följande:
    oj oj oj där gick du över gränsen, som sagt det angår ingen, MITT liv, min familj, jag bestämmer och jag skiter i vad andra tycker Flört Min man tjänar bra(högskoleutbildad) mer behöver jag inte säga och nej han är inte i min ålder han är 26. Som sagt det är mitt privata liv, ingen har rätt att lägga sig i mitt liv. 

Och du ska lägga dig i svenska tjejers privatliv då?
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.

Svenska tjejer sexuellt aktiva från 12-årsåldern?!  Var har du fått det ifrån?  

Svenska kvinnor är iaf frigjorda från sina män till skillnad från utländska kvinnor..........jag dömer inte, jag säger bara sanningen för alla vet detta.  
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-10 21:51:31 följande:
    Jag ljög ju inte för henne, eller? sa bara hur hon är och beter sig, vilket är billigt. En tjej som ligger runt hela tiden med olika killar har ingen självrespekt och är billig. Hon gillade tydligen inte sanningen. 

Inte bara svenskar som gör så!!
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 12:27:00 följande:
    Alla MENA killar är inte sliskiga, det beror på familj och uppväxt, alltså en människas beteende kommer från den personens uppväxt. Alla mina Arab, iranier och syrian killkompisar är gentlemen's, de visar mycket respekt och är inte de minsta sliskiga, de ligger inte runt osv..de flesta av dom har tjejer. Men visst det finns många från mellanöstern tyvärr som är sliskiga och har sjuk kvinnosyn och ser kvinnan som sexobjekt, bara o gå ut så får vi tjejer massor med perversa blickar av killar och män i alla åldrar, både svenskar och utlänningar.

Och alla mina SVENSKA KILLkommpisar är gentlemen.........och jag har träffat på MÅNGA sliskiga utländska killar.
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 12:48:27 följande:

Jag har en tjej kompis som förlora sin oskuld vid 12 års åldern, ytterligare en som förlora den vid 13 års åldern.. de ligger också runt ofta men denna person som jag avbröt kontakten med tog ju fan priset, och ja alla dessa är svenskar... vad annars? Obestämd

Och du dömer svenska tjejer efter vad TVÅ tjejer gör?  Jag var 18 när jag förlorade oskulden.
    Persisk skrev 2013-01-11 14:05:18 följande:
    Här har vi en rasist, vad fan har tråden med att jag ska flytta hem och göra? för det första så bor jag här och är SVENSK medborgare precis som du och alla andra, alltså är Sverige mitt land också för jag bor här och för det andra har du ingen rätt att säga att jag ska flytta hem för det angår inte dig vart jag väljer att bosätta mig, där skämde du ut dig totalt din ignoranta rasist skabb. Jag spottar bokstavligt alla rasister i deras fula ansikte, om du skulle sagt så framför mig vilket jag vet att ingen svensk vågar, så skulle jag förolämpat dig på ett sätt så att du aldrig någonsin skulle glömma bort det. Det är bra att ni lättar på lite i era hjärtan genom o skriva av er på nätet för både du och jag vet att du aldrig ALDRIG skulle vågat säga så face 2 face till en utländsk person . Och ''svart'' visar ju att du är rasist och inget annat, vad syftar du med ordet svart i detta sammanhang? Har du problem med synen eller ser jag ut som en ''svart'' person?? Jag är mörkhårig, gröna ögon och vit hy, typsikt iranskt utseende med andra ord. SE MIN BILD. Man ska inte döma nån pga hudfärg eller ursprung/ras. 
    Om du är svensk medborgare och anser dig vara svensk......sluta då att hoppa på svenska tjejer och säga att utländska tjejer är så mycket bättre!!

• Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 12:40:49 följande:
    Ja? tycker du en tjej som ligger runt hela tiden med olika personer har självrespekt  i din värld så kanske det är helt normalt samt ok men det är i din värld det som sagt. I Sverige så är det normalt för de flesta av er har haft sex  från 12 års åldern samt ligger runt hela tiden och detta får jag bekräftad varje dag, och de skäms heller inte de berättar vilka de hade sex med kvällen innan, så oförskämt samt billigt. Du kan inte sitta och säga tvärtom när jag ser detta hela tiden med er och hur ni är och beter er. I Sverige så är allt det som är onormalt utan för sverige normalt här, det har jag och många andra märkt. För er är det helt normalt att ligga runt med olika personer som billiga H*es som inte har nån självrespekt men utanför Sverige så är detta det äckligaste folk vet. Ni sitter ju och skriver att ligga runt hela tiden inte är billigt och så bara det visar att ni har gjort så själva DÄRFÖR vill ni att det ska ''framstå'' som normalt. Självförnekande med andra ord. Återigen så menar jag inte att alla Svenskar är så men många av er iaf..

Persisk skrev 2013-01-11 14:05:18 följande:
    Här har vi en rasist, vad fan har tråden med att jag ska flytta hem och göra? för det första så bor jag här och är SVENSK medborgare precis som du och alla andra, alltså är Sverige mitt land också för jag bor här och för det andra har du ingen rätt att säga att jag ska flytta hem för det angår inte dig vart jag väljer att bosätta mig, där skämde du ut dig totalt din ignoranta rasist skabb. Jag spottar bokstavligt alla rasister i deras fula ansikte, om du skulle sagt så framför mig vilket jag vet att ingen svensk vågar, så skulle jag förolämpat dig på ett sätt så att du aldrig någonsin skulle glömma bort det. Det är bra att ni lättar på lite i era hjärtan genom o skriva av er på nätet för både du och jag vet att du aldrig ALDRIG skulle vågat säga så face 2 face till en utländsk person . Och ''svart'' visar ju att du är rasist och inget annat, vad syftar du med ordet svart i detta sammanhang? Har du problem med synen eller ser jag ut som en ''svart'' person?? Jag är mörkhårig, gröna ögon och vit hy, typsikt iranskt utseende med andra ord. SE MIN BILD. Man ska inte döma nån pga hudfärg eller ursprung/ras. 
    I översta inlägget så "i din värld är det okej"  mm mm och i andra inlägget skriver du att Sverige är ditt land eftersom du är svensk medborgare.....då är Sverige även DIN värld och allt som sker i Sverige ska även du göra!!

Om du är svensk medborgare & anser att Sverige är ditt land eftersom du bor här.......bli svensk då!!!! 
  • Jag är jag du är du
    Alecto skrev 2013-01-11 16:52:42 följande:
    Den tanken har slagit mig också... känns mer som en rasist som försöker värva...

Rikard skrev 2013-01-11 16:58:12 följande:
    Jag är också inne på att TS TROLLigtvis är en Sverigedemokrat eller liknande som, genom att spela fördomsfull och rasistisk iraniska, vill värva läsare.

pontus1992 skrev 2013-01-11 16:58:28 följande:

skulle absolut inte förvåna mig de drar sig inte för någonting för att få nån procent till.
    Det finns faktiskt invandrare som gnäller över att svenskar är rasister men sen är det helt okej att de själva skriker t.e.x "jävla svennehora" mm till svenska tjejer.
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 17:36:06 följande:
    Jag har inte hoppat på någon Glad Jag sa bara sanningen som nästan alla vet, ni svenskar vet det också men tyvärr så väljer många av er att förneka det. Och du jag är Svensk medborgare ja, men Persiskt till etnicitet. Sånt kan man inte ändra på, så med kommentaren .'bli svensk'' .. vad menas med det? går inte och ändra på sin ursprung/ras/etnicitet 

JO, du hoppar på svenska tjejer och anklagar de för ngt som DU TROR är sanning.

Om jag säger att utländska kvinnor är "hunsade" av sina män och inte får göra si & så, så säger du nog att jag är rasist. Men jag tycker då att du förnekar det och är lika jävlig som säger saker som du anser vara sanning om svenskar. 
  • Jag är jag du är du
    Girlfriend skrev 2013-01-11 17:51:04 följande:
    Men "vem fan är du" då som sitter och skriver både det ena efter det andra om "svenska tjejer"?

Håller med!
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 17:54:09 följande:
    Det jag ville veta är VARFÖR helt plötsligt så blir ni rasistiska . jag förvänta mig aldrig att min fd Vän skulle säga sånt alltså med andra ord vara rasistiskt mot mig, Inte första gången sånt sker som sagt har varit med om mycket... jag chattade med en Svensk kille för länge sen och han var intresserad av mig men han var inte direkt min typ så jag sa åt honom rak på sak att du är inte min typ, och han blev förbannad och skrev massa rasistiska nedlåtande saker om mig och blocka mig direkt..riktigt fegt och omoget gjort ;) så inte första gången jag är med om sånt.

Känns som att när ni har håller på att ''förlora'' i olika sammanhang så kommer er rasistiska sida fram i brist på att komma med nåt bättre.. och självklart är inte alla Svenskar så men många är så tyvärr. 

Någon frågade vad jag tycker om Svenska killar, jag har haft relationer med Svenska killar och som bland alla andra folkslag så finns det de som ser bra ut och är heta och de som är mindre snygga :) men jag personligen föredrar killar av min egna sort, dvs från mellanöstern och helst Iran och nu är jag ju gift med en underbar Iransk kille, vi har samma språk, samma kultur, samma tankesätt, samma utseende typ så det blir inga kulturkrockar om man säger så Glad
    Just det - KULTURKROCKAR = du anser att svenska tjejer är "lösaktiga" p.g.a att vi är frigjorda och att våra män inte vakar över allt vi gör.
    Jag & många andra svenskar anser att utländska kvinnor är "fångar" av sina män då de inte ens får prata med andra män än sina egna manliga släktingar (vet ej vilken kultur det är). 
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 18:16:18 följande:
    Känner du mig? nej.. då vet du inget om mig eller mitt liv eller mitt förflutna liv. med andra ord ingen rätt att säga och tro hur jag är eller hur mitt liv sett ut och vad jag gjort eller inte, MITT PRIVATA LIV! Jag var inte ens i närheten så lössläppt som svenska tjejer, tro mig jag har inget att dölja.. Flört Pappa hade stenkoll på mig och min syster vilket är bra, vi tackar honom hela tiden om han inte skulle varit så hård mot oss så skulle vi idag vara som vilken Svensk tjej som helst dvs ligga runt hela tiden med olika killar, vilket är sjukt och billigt. 

Du känner inte svenska tjejer.....du TROR att du gör det. VArför är det okej för dig att kalla svenska tjejer för lössläppt om man inte får kalla dig för det?!
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 18:40:22 följande:
    Hur vet du så mycket om mitt hemland samt folkslag? Har du varit i iran..isåfall hur ofta? hahah man ska inte sitta och säga nåt man inte vet om, i DIN lila värld så kanske iranier är på det sättet du beskrev oss nyss men kom till verkligheten gumman.. vi har sex precis som alla andra men skillnaden är att vi ligger inte runt med olika killar, vi håller oss till samma.. tvärtom er svenskar, som byter partner/sexpartner varje dag nästan. Inser du ärligt talat inte skillnaden eller vi du leka dum?Förvånad

DU vill inte bli kränkt men det är tydligen helt okej att du kränker andra!!!!!!
  • Jag är jag du är du

TS, du tycker att svenska tjejer att lösaktiga mm........jag har kollat på din bild och tycker att du ser väldigt lösaktig ut.

• Jag är jag du är du
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 18:56:58 följande:
    men det får man inte säga, utan att bli kallad rasse  Obestämd

Ha ha ha, det tar jag gärna..........för det finns faktiskt invandrartjejer som är det som TS anklagar tjejer för Tungan ute
    Persisk skrev 2013-01-11 18:57:24 följande:
    Din åsikt som sagt, jag bryr mig inte alls vad du tycker eller säger om mig för du känner inte mig då tar jag självklart inte åt mig av det du säger till mig Glad

Och du känner inte dom som du anklagar för att vara slampiga!!!!

• Jag är jag du är du
    Hoppentoss skrev 2013-01-11 19:05:23 följande:

Kan bara hålla med.

Glad
    Lapsang skrev 2013-01-11 19:05:57 följande:
    Lågutbildade svenskar känner sig hotade att det inte ska finnas jobb till dem om det kommer många invandrare och konkurrerar med dem på arbetsmarknaden, tror jag. Kommer inte på någon annan förklaring till att högutbildade är mycket mindre rasistiska.
    Finns rasism även bland högutbildade........

• Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 19:08:17 följande:
    Nej för iranska killar är varken pedofiler eller våldtäcksmän.. visst det finns vissa men det är precis som bland alla folkslag.. det finns bra samt dåligt folk.

Men att svenska tjejer är lössläpta samt lätta är ju ingen nyhet..  åk bara till nån semesterort i Turkiet så ser du hur svenska tjejer springer efter turkarna för att ha sex och många åker ju dit för att ha sex, annorlunda sex.. skillnad från de sexet de får hemma här i Sverige.. En Svensk tjejkompis sa såhär: Era killar är så annorlunda jämfört med våra killar, de är riktigt varma och sköna samt vet hur man tar han om en kvinna både ute samt i sängen GladJag har sett detta själv för 2 år sen då vi var i Antalya, såg många svenska tjejer, lättklädda med turkiska killar.. och bara gud vet vad dom gjorde senare Flört

Så det kan absolut inte vara turkarna som springer efter svenska tjejer då?!?  '
    Jag är svensk och är gift med en svensk kille - och jag får precis det jag vill ha i sängenTungan uteFlört
    Tjolinti skrev 2013-01-11 19:08:26 följande:

Tror det kan vara att högutbildade bor i områden där invandrare aldrig satt sin fot så det behöver inte bo med skiten....

Skål
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 19:09:15 följande:
    Jag förstår att du inte är riktigt verklighetsförankrad. Din verklighet kanske består av att svenska flickor "viker" ut sig, men om majoriteten säger emot dig, vilken verklighet tror du att man väljer att gå efter. och vaddå acceptera, jag accepterar INTE att bli kallad billig  och lössläppt, lika lite som att man inte skall säga att alla muslimer är terrorister. 

Och inget ger er  rätt att kalla dig oss någonting, utan att vi försvarar oss, har du den insikten kommer du få fiender i livet. 

svensktyska.blogg.se/ 
    Håller medSkål
    Vitamin skrev 2013-01-11 19:09:27 följande:

"svenskar, som byter partner/sexpartner varje dag nästan"

Otroligt föraktfullt uttalande och en ren lögn.
    Vem tror du att du är som sprider skit över hela svenska folket?

Det är DU som är rasisten i den här tråden och det är såna som DU som gör svenskar negativt inställda till invandrare.
    Du tycker att du och ditt folk (iraner/persier) är bättre och snyggare än alla andra och du tycker att du har rätt att döma och uttala dig föraktfullt om ett helt folk. Det är exakt vad som gör en människat till rasist.

Men det är klart, du är ju inte en SMYG-rasist. Du är det ju helt öppet.

Kunde inte ha sagt det bättre självSkål

• Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 19:34:34 följande:
    De flesta pratade Svenska, och planet var fylld med svenskar, mestadels unga tjejer.. 

Du pratar ju själv svenska, eller hur?!

Och om man ska se till att de är blonda/brunetter och ljusa i hyn samtidigt som de pratar svenska så är det inte 100% säkert att man är svensk, eller hur?! Man kan vara ålänning - de har svenska som modersmål trots att Åland tillhör Finland.
    I mellersta & södra Finland pratar de oxå svenska.  Då kanske du säger att det hörs på dialekten - i norra Sverige har de typ samma dialekt som de svensktalande finländarna.    
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 19:54:01 följande:
    Vi älskar smink men vissa överdriver självklart och lägger på tonvis med smink, men det gäller inte alla som sagt, 

Vi har attraktiva drag, som Svenskar drömmer om bara. Vi har de här naturligt TJOCKA långa mörka håret, mina svenska tjej kompisar säger det rakt ut att dom är avundsjuka och betalar mycket för att fixa hårförläningar men ändå blir deras hår inte som vårat. Vi har kurvig kropp med stor bakdel samt stor byst(de flesta av oss) Svenska tjejer lägger sig under kniven för att få större bröst men det har vi naturligt redan. Vi har naturligt den här fina hud tonen, naturlig ''solbränna'' / olivfärgad året runt, svenskar lägger sig i solarium men ändå får dom inte vår hudton, utan dom blir helt oranga/röda Flört

Så alla ni haters kan lika gärna sluta, alla vet att mellanöstern kvinnor betyder exotisk.  
    Och ni får acceptera detta bara att varje folkslag har sina speciella drag, svenskar är bleka,blonda, blåögda samt långa, medans vi tjejer från mellanöstern är exotiska  mörkt hårt, petit och liten kropp, stor bakdel samt välformad byst.

Jag har oxå naturligt tjock hår...trots att jag är svenne banan. Självlockigt t.o.m.  Vår frisör är från Irak och gissa vad hon har sagt - ja, just det.....hon är avis på mitt hår för hon måste permanenta sig för att få lockigt.
    Samma med min dotter - oxå naturligt tjockt hår & självlockigt.

Min mormors föräldrar är valloner (Tyskland & Belgien) och de är lite mer bruna än vanliga tyskar så vi är inte helt bleka.

Operation för att få större bröst.......never lilla gumman, man kan träna sig till snygga bröst!     
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..