• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • 1022
    Persisk skrev 2013-01-11 15:07:35 följande:
    Var tvungen o säga det för personen som jag svara till trodde säkert att vi lever på bidrag, och det gör vi ju som sagt inte, aldrig att vi skulle sjunka så lågt att leva på bidrag Glad så är inte vi iranier, utbildning är nummer 1 i vår kultur.
    Jo just det, känner tre iranier som inte vill leva på bidrag, de är faktiskt mycket duktiga på att tjäna pengar, drog sina svenska kollegor vid näsan flera gånger faktiskt.
    De jobbar på en av Stockholms lite större strippklubbar!

Två iranier jag känner luktar alltid hemskt massa svett.

Tycker du att jag ska låta dessa Iranier representera alla Iranier jag kan tänkas stöta på?

• 1022
    Ejder skrev 2013-01-11 14:31:51 följande:
    Som jag sa tidigare. Jag är svensk. Det finns inte så långt jag känner mina släktingar en enda invandrare i släkten. Varför skulle jag ljuga om det?

Du måste blind om du inte ser de rpoblem som just nu växer i det svenska samhället pga dysfunktionella normer. Att bejaka trohet och familj är något som skapar trygghet för medborgarna.
    Och denna lott faller på kvinnan menar du?
  • Inima

Alecto. Men jag knullar ju inte runt och är inte äcklig och onormal. Är jag kanske Svenne undercover?

• Tess26

Så sjukt!!! Jag var 16 år. Okysst och allt. Blev våldtagen i alla hål. Blod överallt. Han slet sö.nder mina trosor. En iranier på 22 år. Vad säger detta om ditt jädra folkslag!!!!???

• 1022
    Ejder skrev 2013-01-11 14:35:43 följande:
    På samma som du men jag är frisk nog att se konsekvensen av dysfunktionella beteenden. Du tror inte det finns en orsak till att de är avsevärt lyckligare i t.e.x. ett land som Argentina än i Sverige?
    Och det har att göra med att kvinnan inte vill knulla med bara en man?

I Sverige har vi många rättigheter, självklart är en av dem rätten att bestämma över sin egen kropp. Det ska varken brorsan, grannen eller kusinen få göra.

Sverige är fantastiskt och vackert. Det är människor som är bortskämda och missnöjda i största alämnhet som inte har vett att uppskatta det.

• Inima

1022. Någon av dem kan omöjligt vara iranier, de är då olika. En irakier luktade lök, tror att de smarta rackarna kanske är polacker, hört att de jobbar bra.

• Cogito ergo sum

Undrar om ts är så upprörd för att maken kanske har suktat efter en svensk.

• Alecto
    Inima skrev 2013-01-11 16:20:39 följande:
    Alecto. Men jag knullar ju inte runt och är inte äcklig och onormal. Är jag kanske Svenne undercover?
    Det tänkte jag inte på... 

ja, det måste det vara - eller en vällyckad blandning? 
  • 1022
    Ejder skrev 2013-01-11 14:45:48 följande:
    Det är en annan fråga men du vet likväl som jag att det är lätt att få omkull en svensk kvinna då svenska kvinnor  lever ovanligt promiskuöst. De är billiga eftersom det behövs lite ansträngningar för att få dem i säng. 
    Ja men det är väl trevligt att de får ha det lite roligt! Det är ingen som ber varken dig eller dina likasinnade att ta i dem! Låt män och kvinnor som uppskattar sin kropp och livet få njuta av varandra utan din inblandning så blir det bra!
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..