• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • Alecto
    pontus1992 skrev 2013-01-11 16:51:19 följande:

ÄR DU EN SD VÄRVARE ELLER??
    Den tanken har slagit mig också... känns mer som en rasist som försöker värva...
  • Snöviolen
    Ejder skrev 2013-01-11 16:41:11 följande:
    Med tanke på kvaliteten på ditt inlägg så är det snarare din.
    Är det  du som är ts man? För ni verkar vara samma skrot och korn.
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 12:27:00 följande:
    Alla MENA killar är inte sliskiga, det beror på familj och uppväxt, alltså en människas beteende kommer från den personens uppväxt. Alla mina Arab, iranier och syrian killkompisar är gentlemen's, de visar mycket respekt och är inte de minsta sliskiga, de ligger inte runt osv..de flesta av dom har tjejer. Men visst det finns många från mellanöstern tyvärr som är sliskiga och har sjuk kvinnosyn och ser kvinnan som sexobjekt, bara o gå ut så får vi tjejer massor med perversa blickar av killar och män i alla åldrar, både svenskar och utlänningar.

Och alla mina SVENSKA KILLkommpisar är gentlemen.........och jag har träffat på MÅNGA sliskiga utländska killar.
  • Rikard

Jag är också inne på att TS TROLLigtvis är en Sverigedemokrat eller liknande som, genom att spela fördomsfull och rasistisk iraniska, vill värva läsare.

• pontus1992
    Alecto skrev 2013-01-11 16:52:42 följande:
    Den tanken har slagit mig också... känns mer som en rasist som försöker värva...

skulle absolut inte förvåna mig de drar sig inte för någonting för att få nån procent till.
  • Svenskflicka
    Jag är jag du är du skrev 2013-01-11 16:56:01 följande:

Och alla mina SVENSKA KILLkommpisar är gentlemen.........och jag har träffat på MÅNGA sliskiga utländska killar.
    Håller med dig.

svensktyska.blogg.se
  • Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 12:48:27 följande:

Jag har en tjej kompis som förlora sin oskuld vid 12 års åldern, ytterligare en som förlora den vid 13 års åldern.. de ligger också runt ofta men denna person som jag avbröt kontakten med tog ju fan priset, och ja alla dessa är svenskar... vad annars? Obestämd

Och du dömer svenska tjejer efter vad TVÅ tjejer gör?  Jag var 18 när jag förlorade oskulden.
    Persisk skrev 2013-01-11 14:05:18 följande:
    Här har vi en rasist, vad fan har tråden med att jag ska flytta hem och göra? för det första så bor jag här och är SVENSK medborgare precis som du och alla andra, alltså är Sverige mitt land också för jag bor här och för det andra har du ingen rätt att säga att jag ska flytta hem för det angår inte dig vart jag väljer att bosätta mig, där skämde du ut dig totalt din ignoranta rasist skabb. Jag spottar bokstavligt alla rasister i deras fula ansikte, om du skulle sagt så framför mig vilket jag vet att ingen svensk vågar, så skulle jag förolämpat dig på ett sätt så att du aldrig någonsin skulle glömma bort det. Det är bra att ni lättar på lite i era hjärtan genom o skriva av er på nätet för både du och jag vet att du aldrig ALDRIG skulle vågat säga så face 2 face till en utländsk person . Och ''svart'' visar ju att du är rasist och inget annat, vad syftar du med ordet svart i detta sammanhang? Har du problem med synen eller ser jag ut som en ''svart'' person?? Jag är mörkhårig, gröna ögon och vit hy, typsikt iranskt utseende med andra ord. SE MIN BILD. Man ska inte döma nån pga hudfärg eller ursprung/ras. 
    Om du är svensk medborgare och anser dig vara svensk......sluta då att hoppa på svenska tjejer och säga att utländska tjejer är så mycket bättre!!

• Jag är jag du är du
    Persisk skrev 2013-01-11 12:40:49 följande:
    Ja? tycker du en tjej som ligger runt hela tiden med olika personer har självrespekt  i din värld så kanske det är helt normalt samt ok men det är i din värld det som sagt. I Sverige så är det normalt för de flesta av er har haft sex  från 12 års åldern samt ligger runt hela tiden och detta får jag bekräftad varje dag, och de skäms heller inte de berättar vilka de hade sex med kvällen innan, så oförskämt samt billigt. Du kan inte sitta och säga tvärtom när jag ser detta hela tiden med er och hur ni är och beter er. I Sverige så är allt det som är onormalt utan för sverige normalt här, det har jag och många andra märkt. För er är det helt normalt att ligga runt med olika personer som billiga H*es som inte har nån självrespekt men utanför Sverige så är detta det äckligaste folk vet. Ni sitter ju och skriver att ligga runt hela tiden inte är billigt och så bara det visar att ni har gjort så själva DÄRFÖR vill ni att det ska ''framstå'' som normalt. Självförnekande med andra ord. Återigen så menar jag inte att alla Svenskar är så men många av er iaf..

Persisk skrev 2013-01-11 14:05:18 följande:
    Här har vi en rasist, vad fan har tråden med att jag ska flytta hem och göra? för det första så bor jag här och är SVENSK medborgare precis som du och alla andra, alltså är Sverige mitt land också för jag bor här och för det andra har du ingen rätt att säga att jag ska flytta hem för det angår inte dig vart jag väljer att bosätta mig, där skämde du ut dig totalt din ignoranta rasist skabb. Jag spottar bokstavligt alla rasister i deras fula ansikte, om du skulle sagt så framför mig vilket jag vet att ingen svensk vågar, så skulle jag förolämpat dig på ett sätt så att du aldrig någonsin skulle glömma bort det. Det är bra att ni lättar på lite i era hjärtan genom o skriva av er på nätet för både du och jag vet att du aldrig ALDRIG skulle vågat säga så face 2 face till en utländsk person . Och ''svart'' visar ju att du är rasist och inget annat, vad syftar du med ordet svart i detta sammanhang? Har du problem med synen eller ser jag ut som en ''svart'' person?? Jag är mörkhårig, gröna ögon och vit hy, typsikt iranskt utseende med andra ord. SE MIN BILD. Man ska inte döma nån pga hudfärg eller ursprung/ras. 
    I översta inlägget så "i din värld är det okej"  mm mm och i andra inlägget skriver du att Sverige är ditt land eftersom du är svensk medborgare.....då är Sverige även DIN värld och allt som sker i Sverige ska även du göra!!

Om du är svensk medborgare & anser att Sverige är ditt land eftersom du bor här.......bli svensk då!!!! 
  • TatijaNa91

Det är väldigt underhållande att läsa din tråd TS, med tanke på att de flesta från just mellanöstern tycker samma sak om ER iranier som du skriver om svenskar!  De är så måna om att passa in i det svenska samhället att de glömmer både sin religion och sin kultur så fort de sätter sin fot här.  Det är mycket vanligt att ni (läs iranier) har sex före äktenskapet, och du har gift dig ganska ungt. Det tror jag beror på att just du faller i den kategorin och skyndar dig att gifta dig ,utan att det kommer fram vad du gjort!   Ni byter åsikter beroende på vem ni talar med, dina svenska kompisar dög innan du var gift, men nu tror jag att du bara är svartsjuk att du inte kan leva som du gjort tidigare. ( läs analsex).    Du lider av något som kallas för mindervärdighetskomplex!!!

• Jag är jag du är du
    Alecto skrev 2013-01-11 16:52:42 följande:

Rikard skrev 2013-01-11 16:58:12 följande:
    Jag är också inne på att TS TROLLigtvis är en Sverigedemokrat eller liknande som, genom att spela fördomsfull och rasistisk iraniska, vill värva läsare.

pontus1992 skrev 2013-01-11 16:58:28 följande:

skulle absolut inte förvåna mig de drar sig inte för någonting för att få nån procent till.
    Det finns faktiskt invandrare som gnäller över att svenskar är rasister men sen är det helt okej att de själva skriker t.e.x "jävla svennehora" mm till svenska tjejer.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..