Inlägg från: Alecto |Visa alla inlägg
  • Alecto

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Min dotter är tolv så jag skall nog börja tvångsinlåsa henne då - hon kommer gå ut och ha vilt sex med ALLA hon möter from måndag eftersom hon fyller år på söndag!!!! shit - det måste ha ändrats väldigt sen jag var tolv...

Jag kan till en viss del förstå vad du menar - många kallar sig inte rasister men kan kläcka ut sig rasistiska kommentarer, troligen utan att tänka på att det är en rasistisk kommentar, kan oxå kallas fördomar.
    Och det du sitter och kläcker ur dig är precis samma sak - fördomar.

Den svenska synden är en myt... sen undrar jag helt klart vad det angår dig om svenska tjejer lever runt på krogen? Ingen lägger sig i ditt liv så varför skall du lägga dig i deras? Varför skall du sitta och tala om för din kompis att hon bär sig illa åt - det är hennes liv? En annan aspekt på det hela är - varför din kompis gör det? Hon kanske mår dåligt och istället för att få höra att hon är en slampa kanske du skulle funnits där och stöttat? Kul om hon mår dåligt och är destruktiv och desutom få slängt i ansiktet att hon är en slampa av en person som hon betraktar som sin vän... du började och hon försvarade sig med största sannolikhet genom att ge igen på ett sätt som sårar lika mycket. 

• Alecto

Men jisses vad det generaliseras och fördomar haglar i den här tråden!

Alla svenska tjejer ligger runt och är slampor, alla har sex i tolvårs åldern, alla som "hänger" med äldre killar har givetvis sex med dom, alla invandrare alstrar tusen barn för de får inte lov att använda preventivmedel.

Hade min sk bästa kompis kallat mig för billig och lösaktig hade jag nog reagerat på samma sätt som TS kompis, dels för det inte är kul att bli kallad för slampa och dels för att du kanske träffade en öm punkt. Jag skrev innan och skrev det igen - du hade kanske kunnat närma dig din kompis på ett annat sätt. 
    Hon gav igen genom att såra dig på samma sätt som du kanske sårade henne - rätt fram och säger sannningen - ibland kanske man får tänka sig för på hur man uttrycker sig även om man skall säga sanningen.

Så du har rätt att förolämpa och såra din kompis - men hon kan inte ge igen menar du? 

• Alecto
    Persisk skrev 2013-01-11 15:02:01 följande:
    oj oj oj där gick du över gränsen, som sagt det angår ingen, MITT liv, min familj, jag bestämmer och jag skiter i vad andra tycker Flört Min man tjänar bra(högskoleutbildad) mer behöver jag inte säga och nej han är inte i min ålder han är 26. Som sagt det är mitt privata liv, ingen har rätt att lägga sig i mitt liv. 
    Och då har du ingen rätt att lägga dig i någon annans - punkt.

Du skall inte döma någon annan, inte lägga dig i vad någon annan gör, hur de lever sitt liv, vad de tycker om osv

Du är inte i någon position där du är mer än någon annan - alla lever de liv de själva valt (nä, inte alla jag vet - men majoriteten av människor i sverige) och då kan du inte tala om vad som är rätt eller fel.

Du går i skyddsställning när någon ifrågasätter ditt liv - din kompis gick i skyddsställning när du ifrågasatte hennes liv. Du kanske menade väl men återigen - hade någon kallat mig för slampa hade jag nog oxå gått till personangrepp på fula sätt. Du är inte ett dugg bättre än din kompis - du är värre för du dömer henne istället för att   se till hur hon mår. med dig som vän behöver man inga fiender.
  • Alecto
    Snöviolen skrev 2013-01-11 15:07:25 följande:
    Min mamma har 4 barn med samma karl.
    Jag har tre barn med samma karl... och jag blev inte av med oskulden när jag var tolv... 

Jag är nog inte svensk då.... 
  • Alecto
    Snöviolen skrev 2013-01-11 15:14:14 följande:
    Jag själv har också tre barn med samma karl och inte låg jag runt med killar då jag var tolv år. Hade fan knapp pussat en kille då. Ja och nu så har vi separerat och än har jag inte legat runt eller haft sex sen augusti förra året.
    Så jag måste också vara osvensk.
    När jag var tolv lekte jag med barbie fortfarande - pussas var något min barbie gjorde typ...

Shit vad jag känner mig splittrad nu. 
  • Alecto
    Snöviolen skrev 2013-01-11 15:20:26 följande:
    Ja ts måste ha blandat i hop det här. För nu kommer jag i håg att det var ju Barbies som strulade runt med dessa Ken . Inte riktiga tolvåringar
    precis!!!!!! 
  • Alecto
    jashrinah skrev 2013-01-11 15:21:32 följande:
    förstår hur du känner , jag låg inte heller runt när jag var 12 , så jag kan inte heller vara svensk. 
    och nyss fick jag ju veta att jag inte är förlovad , inte är gravid , att jag är otrogen mot min man och att jag tydligen använder premetivmedel ...

Men det är tur att alla andra vet hur vi skall leva våra liv och hur vi skall vara - för det vet vi ju inte själva...
  • Alecto
    Inima skrev 2013-01-11 15:57:18 följande:
    Jag har ( snart) tre barn med två olika män och är dessutom ogift.

Blir jag utslängd ur invandrarklubben nu?
    Grattis - du är svensk Flört
  • Alecto
    Inima skrev 2013-01-11 16:20:39 följande:
    Alecto. Men jag knullar ju inte runt och är inte äcklig och onormal. Är jag kanske Svenne undercover?
    Det tänkte jag inte på... 

ja, det måste det vara - eller en vällyckad blandning? 
  • Alecto
    Inima skrev 2013-01-11 16:26:51 följande:
    Känns som att detta är en fråga endast TS kan kasta ljus över Alecto.
    Ja, men jag tror inte vi får svar - eftersom TS inte svarar på frågor 
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..