Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
Min dotter är tolv så jag skall nog börja tvångsinlåsa henne då - hon kommer gå ut och ha vilt sex med ALLA hon möter from måndag eftersom hon fyller år på söndag!!!! shit - det måste ha ändrats väldigt sen jag var tolv...
Jag kan till en viss del förstå vad du menar - många kallar sig inte rasister men kan kläcka ut sig rasistiska kommentarer, troligen utan att tänka på att det är en rasistisk kommentar, kan oxå kallas fördomar.
Och det du sitter och kläcker ur dig är precis samma sak - fördomar.
Den svenska synden är en myt... sen undrar jag helt klart vad det angår dig om svenska tjejer lever runt på krogen? Ingen lägger sig i ditt liv så varför skall du lägga dig i deras? Varför skall du sitta och tala om för din kompis att hon bär sig illa åt - det är hennes liv? En annan aspekt på det hela är - varför din kompis gör det? Hon kanske mår dåligt och istället för att få höra att hon är en slampa kanske du skulle funnits där och stöttat? Kul om hon mår dåligt och är destruktiv och desutom få slängt i ansiktet att hon är en slampa av en person som hon betraktar som sin vän... du började och hon försvarade sig med största sannolikhet genom att ge igen på ett sätt som sårar lika mycket.